جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را تبریک گفت. به گزارش‌ جامع خبر و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام تبریک صادر شده از سوی دکتر مصطفی سالاری به این شرح است: هفدهم مرداد‌ماه یادآور فداکاری، ایثار و تلاش خبرنگارانی […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش‌ جامع خبر و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام تبریک صادر شده از سوی دکتر مصطفی سالاری به این شرح است:
هفدهم مرداد‌ماه یادآور فداکاری، ایثار و تلاش خبرنگارانی است که برای تحقق رسالت خود، از هیچ کوششی دریغ نداشتند و در این راه به امید جهانی بهتر جان گذاشتند. خبرنگارانی که بهترین اوقات و فرصت‌های زندگی خود را صرف آگاهی، بیداری، توسعه و ترقی جامعه نمودند، تا ره‌آورد کارشان زندگی و فضایی سراسر امید و نیکی و نشاط باشد.
قشر زحمتکشی که در هر رویداد، بحران و اتفاق کوچک و بزرگ همواره آماده‌باش هستند تا افکار عمومی را با اخبار و گزارش‌های مستند، صادقانه و حرفه‌ای خود در مسیر صحیح هدایت کنند و گویی همواره درحال تلاش برای راه رفتن روی لبه تیغ حفظ صداقت، حق طلبی و جلب اعتماد افکار عمومی هستند.
از همین روست که اهمیت حوزه رسانه و ارتباط موثر با اصحاب قلم، همواره در سازمان تأمین‌ اجتماعی مورد تأکید بوده و تلاش ما در دو سال گذشته بر این بود که ضمن ارج گذاشتن به قدر و منزلت این عزیزان سخت‌کوش، بیشترین همکاری را جهت فراهم ساختن بستر روشنگری و ادای حق برای آنان داشته باشیم، و از ظرفیت و هنر این عزیزان برای ارتباط با مخاطبان و شرکای سازمان بهره گیریم.
بدون شک در دورانی که همزمان با روزگار دشوار کرونا، پروژه های کلان و همراه با تغییرات ساختاری همچون طرح ۳۰۷۰، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و طرح نسخه الکترونیک طرح ریزی و اجرا شد، امکان اطلاع رسانی تلاش‌های همکاران ما به خصوص خدمات نوین سازمان تامین اجتماعی به بهترین نحو و ایجاد فضای روشنگری و همدلی در میان افکار عمومی با کمک و همراهی خبرنگاران گرانقدر، امکان‌پذیر نبود.
اینجانب روز خبرنگار را به تمامی ‌تلاشگران این عرصه تبریک گفته و آرزو می کنم مشکلات عرصه خبرنگاری با تدابیر همه دست اندرکاران مرتفع شود.