انقلاب شکوهمند اسلامی و بهمن ۵۷ تجلی اراده ، حماسه و سرافرازی ملتی بود که در عصر اسارت نفس و عقل ، پرده‌های جهالت مدرن را کنار زد و با رهبری بی نظیر امام خمینی (ره) ، نظم نوین جهانی را بر پایه توحید ، استقلال و آزادی ملت ها بنا نهاد . اکنون بعد […]

انقلاب شکوهمند اسلامی و بهمن ۵۷ تجلی اراده ، حماسه و سرافرازی ملتی بود که در عصر اسارت نفس و عقل ، پرده‌های جهالت مدرن را کنار زد و با رهبری بی نظیر امام خمینی (ره) ، نظم نوین جهانی را بر پایه توحید ، استقلال و آزادی ملت ها بنا نهاد .
اکنون بعد از چهار دهه از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، در سایه درایت ، حکمت و اندیشه والای مقام معظم رهبری و شجاعت و فداکاری شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و مقاومت آحاد ملت شریف ایران ، سکان اجرایی کشور به دست با کفایت حضرت آیت الله رئیسی سپرده شد .

بی شک ، با وجود مشکلات و موانع جدی و تاثیرگذار در راه دولت سیزدهم ، عملکرد و کارنامه درخشان آیت الله رئیسی در قوه قضائیه و وعده های انتخاباتی ایشان بویژه در حوزه مبارزه با فساد و استقرار عدالت اجتماعی و اقتصادی ، متخصصین ، کارشناسان و آحاد مردم ایران اسلامی را به تغییرات اساسی در حوزه های مختلف اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و … امیدوار کرد.

در همین راستا پویش حامیان صنعت برق ( ستاد سابق حامیان صنعت برق دولت مردمی و ایران قوی ۱۴۰۰ ) که با درک جایگاه و اهمیت والای وزارت نیرو در توسعه پایدار ، تامین آرامش و آسایش شهروندان و تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی و تناسب آن با وعده‌ها و برنامه‌های انتخاباتی آیت الله رئیسی وارد عرصه انتخابات گردید ، ضمن بررسی و تایید برنامه های مهندس علی اکبر محرابیان در حوزه های مختلف صنعت آب و برق ، بویژه تأکید ویژه ایشان بر استقرار عدالت سازمانی ، تکریم منابع انسانی و شایسته سالاری در وزارت نیرو ، حمایت قاطع خود را از گزینه پیشنهادی رییس‌جمهور منتخب اعلام داشته و مهندس علی اکبر محرابیان را به عنوان وزیر نیرو ، شایسته حضور در کابینه مردمی و انقلابی دولت سیزدهم می داند .

امید است با حضور توانمند مهندس محرابیان ، شاهد رشد و شکوفایی و توسعه متوازن بخش های مختلف صنعت آب و برق بوده و ثمرات مدیریت جهادی و انقلابی ایشان ، بویژه رضایتمندی حداکثری شهروندان را در بخش های مختلف جامعه شاهد و ناظر باشیم .

پویش حامیان صنعت برق (نیروهای شرکتی و حجمی شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور)