همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) مراسم تشییع پیکر پاک پاسدار مدافع حرم شهید مرتضی کریمی در منطقه ۱۸ با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸، این مراسم تشییع با حضور شماری از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران، طلاب و خانواده این شهید والامقام و […]

همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) مراسم تشییع پیکر پاک پاسدار مدافع حرم شهید مرتضی کریمی در منطقه ۱۸ با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸، این مراسم تشییع با حضور شماری از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران، طلاب و خانواده این شهید والامقام و همچنین شهردار منطقه ۱۸ و جمعی از مدیران شهری، از فضای باز موزه شهدای منطقه ۱۸ واقع در شهرک ولیعصر(عج) آغاز و تا ساختمان اصلی شهرداری منطقه ادامه یافت.
در طول مسیر تشییع مداحان اهل بیت(س) با نوحه خوانی و مدیحه سرایی به عزادارای و سینه زنی پرداختند و مردم نیز اشک ریزان و با شاخه های گل این شهید مدافع حرم را بدرقه کردند.
گفتنی است پیکر پاک این شهید مدافع حرم پس از برگزاری مراسم تشییع به قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) منتقل شد و پس از اقامه نماز در جمع دیگر همرزمانش آرام گرفت.
شهید پاسدار مدافع حرم مرتضی کریمی در سال ۱۳۹۴ در منطقه خان طومان به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید و اخیرا در تفحص و کاوش، پیکر ایشان از طریق آزمایش DNA شناسایی و به کشور منتقل شد.
شایان ذکر است طی هفته گذشته پیکر مطهر شهید مرتضی کریمی روز پنج شنبه در زادگاهش شهر شال استان قزوین استقبال و تشییع شد و سپس پیکر این شهید مدافع حرم جمعه ۱۹ شهریور در مشهد مقدس تشییع شده است. علاوه بر این در طول چند روز گذشته در مناطق مختلف شهر تهران مراسم وداع با این شهید بزرگوار با هدف گرامیداشت یاد و راه شهدای مدافع حرم، از سوی اقشار مختلف مردمی و نهادهای انقلابی برگزار گردیده است.