ساختمان جدید شعبه سقز در استان کردستان با حضور مسئولان استان و شهرستان و جمعی از مشتریان ارزنده و معتمدان شهر افتتاح شد. به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ساختمان جدید شعبه سقز با هدف دسترسی بهتر و رفاه مردم شریف شهرستان سقز افتتاح شد. اسعدی مدیر شعب بانک مهر ایران در […]

ساختمان جدید شعبه سقز در استان کردستان با حضور مسئولان استان و شهرستان و جمعی از مشتریان ارزنده و معتمدان شهر افتتاح شد.

به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ساختمان جدید شعبه سقز با هدف دسترسی بهتر و رفاه مردم شریف شهرستان سقز افتتاح شد. اسعدی مدیر شعب بانک مهر ایران در استان کردستان، در حاشیه این مراسم اظهار کرد: هدف از احداث ساختمان شعبه سقز، رفاه مشتریان گران‌قدر و دسترسی آسان‌تر آن‌ها برای دریافت خدمات بهتر است. وی همچنین با اشاره به مشارکت بانک مهر ایران طرح شهید سلیمانی وزارت بهداشت، بانک مهر ایران را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، پیشرو دانست. معاون فرمانداری ویژه سقز نیز در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از اولیای محترم بانک، مدیر شعب بانک مهر ایران در استان کردستان و مجموعه کارکنان، گفت: حقیقتاً بانک مهر ایران؛ بانکی مردمی است و تسهیلات قرض‌الحسنه این بانک در بین همشهریان زبانزد است. از اینکه این بانک در شهر باستانی سقز شعبه‌ای در شأن مردم فهیم این شهرستان احداث کرده، شایسته تقدیر است.