جامع خبر(جامع نیوز):در راستای تعامل هرچه بیشتر بیمه رازی و پلیس راهور، برنامه تلویزیونی و رادیویی با محوریت فرهنگ بیمه با مشارکت بیمه رازی و پلیس راهور تهران به مرحله اجرا وارد شد. به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی، جلسه برنامه تلویزیونی و رادیویی با محوریت فرهنگ بیمه در کشور […]

جامع خبر(جامع نیوز):در راستای تعامل هرچه بیشتر بیمه رازی و پلیس راهور، برنامه تلویزیونی و رادیویی با محوریت فرهنگ بیمه با مشارکت بیمه رازی و پلیس راهور تهران به مرحله اجرا وارد شد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی، جلسه برنامه تلویزیونی و رادیویی با محوریت فرهنگ بیمه در کشور با مشارکت پلیس راهور تهران بزرگ و شرکت بیمه رازی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور سرهنگ علی همه‌خانی- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیرروابط عمومی شرکت بیمه رازی برگزار شد، اولین برنامه تلویزیونی و رادیویی فرهنگ بیمه با مشارکت پلیس راهور تهران بزرگ و اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه اجرایی شد.
سرهنگ همه‌خانی در این جلسه با تاکید بر افزایش آگاهی مردم جامعه نسبت به رانندگی و قوانین مرتبط با آن، گفت: صنعت بیمه باید در کنار پلیس راهور قرار بگیرد تا حجم آگاهی جامعه نسبت به قوانین رانندگی افزایش یابد، زیرا با افزایش اگاهی جامعه حجم تخلفات و به طبع آن حجم خسارات وارده کاهش می‌یابد.
او ادامه داد: بسیار خوشحالیم که شرکت بیمه رازی در این زمینه پیش قدم شده و در کنار پلیس راهور برنامه بسیار مناسبی را اجرایی کرده است.
همچنین دکتر اسلامی‌فرد، گفت: شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه با توجه به مسئولیت اجتماعی خود همواره در کنار نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهور خواهد بود و در گذشته نیز این موضوع بارها عملی شده است.
او ادامه داد: از همکاری بیمه رازی با پلیس راهور می‌توان به طرح فرهنگ‌سازی در زمینه رانندگی با موتورسیکلت در ابتدای سالجاری اشاره کرد.
مدیر روابط عمومی بیمه رازی خاطرنشان کرد: برنامه تلویزیونی و رادیویی که بیمه رازی با مشارکت پلیس راهور تولید می‌کند، آثار بسیار مثبتی در فرهنگ رانندگی افراد جامعه خواهد داشت که در نهایت میزان خسارت وارده به افراد را به شدت کاهش می‌دهد.