جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با ۱۶ آذر و روز دانشجو، با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران، آیین تجلیل از ۸۱ استعداد درخشان و پذیرفته شده کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ که در روستاها و مناطق محروم کشور، موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ شده‌اند، با اهدای لوح و جایزه نقدی، برگزار شد. به […]

جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با ۱۶ آذر و روز دانشجو، با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران، آیین تجلیل از ۸۱ استعداد درخشان و پذیرفته شده کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ که در روستاها و مناطق محروم کشور، موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ شده‌اند، با اهدای لوح و جایزه نقدی، برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری مدیر عامل بانک در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران امور، ستادی و اجرایی به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد، با اشاره به اینکه پیشرفت و آبادانی هر کشور ریشه در دانش افزایی و فرهنگ سازی در بین مردم آن کشور دارد، گفت: پست بانک ایران برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، ترویج توجه به دانش و تحصیلات عالیه و حمایت از استعدادهای درخشان روستایی مصمم شد تا با شناسایی این نخبگان از طریق باجه‌های بانکی روستایی سطح کشور و برگزاری مراسمی از آنان قدردانی کند.
شیری با بیان اینکه برگزاری چنین مراسمی به رقابت بین دانش آموزان روستایی و ایجاد انگیزه برای کسب رتبه های برتر کنکورکمک می‌کند، اظهار کرد: پست بانک ایران به تنها بانک روستایی کشور توجه ویژه‌ای به نسل جوان و آینده سازان کشور دارد و خود را مسئول حمایت از آنان می‌داند.
وی با تاکید بر اینکه هدف پست بانک ایران خدمت رسانی هر بیشتر به مردم روستاها و مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: این بانک توجه ویژه‌ای به شکوفایی و توسعه اقتصادی روستاها دارد و حمایت از نخبگان روستایی قدمی کوچک برای دستیابی به این هدف است.
شیری با اشاره به اینکه امروز میزبان سرمایه‌های آینده کشور هستیم، ادامه داد: مسیری که شما عزیزان در پیش رو دارید می‌تواند در آینده نزدیک باعث رشد و شکوفایی کشور و جامعه بشود.
مدیرعامل پست بانک ایران گفت: وجه تمایز پست بانک ابران با سایر بانک‌های کشور در این است که مدیران این بانک با پشتکار و همت خود در جایگاه کنونی ایستاده‌اند و بدانید که باید در مقابل شکست ایستاد و با اهتمام و پشتکار برای کسب پیروزی ، تلاش کرد.
وی با اشاره به اینکه علم و دانش در کنار عمل می‌تواند در جامعه تحول ایجاد کند، افزود: تفاوت جامعه پیشرفته با جامعه واپس‌گرا و عقب‌مانده، موضوع دانش و ایده‌ای است که در کنار آن عملگرایی وجود داشته باشد. علمی که بتواند مانعی را از سرراه بردارد و تحولی در جامعه ایجاد کند.