جامع خبر(جامع نیوز):آیین راه اندازی معاملات آتی مس کاتد، معاملات گواهی سپرده مس کاتد و گواهی سپرده میلگرد به طور زنده و همزمان از طریق صفحه اینستاگرام کالاخبر و صفحه آپارات شرکت بورس کالای ایران قابل مشاهده است. به گزارش «کالاخبر»؛ امروز ۲۹ آذر ماه و از ساعت ۱۱ آیین افتتاح معاملات آتی و گواهی […]

جامع خبر(جامع نیوز):آیین راه اندازی معاملات آتی مس کاتد، معاملات گواهی سپرده مس کاتد و گواهی سپرده میلگرد به طور زنده و همزمان از طریق صفحه اینستاگرام کالاخبر و صفحه آپارات شرکت بورس کالای ایران قابل مشاهده است.

به گزارش «کالاخبر»؛ امروز ۲۹ آذر ماه و از ساعت ۱۱ آیین افتتاح معاملات آتی و گواهی سپرده مس کاتد و معاملات گواهی سپرده میلگرد در بورس کالای ایران با حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران و جمعی دیگر از مدیران صنعتی کشور به میزبانی بورس کالا برگزار می شود.

با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، این مراسم به طور زنده و همزمان از طریق صفحه اینستاگرام کالاخبر به آدرس imereport و صفحه آپارات شرکت بورس کالای ایران به آدرس https://www.aparat.com/imereport/live قابل مشاهده است.

همچنین در پایان این مراسم و از ساعت ۱۳ دکتر محمد حسین رحمتی معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران از طریق اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/imevc/imepr پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود. لینک فوق از نیم ساعت قبل از شروع نشست فعال می گردد و خبرنگاران با کلیک روی گزینه میهمان و ثبت نام خود می توانند وارد پنل گفتگو شوند.