جامع خبر(جامع نیوز): بزرگترین مرکز فروش وخدمات پس ازفروش گوشی های تلفن همراه بابرند های اپل ، سامسونگ،شیائومی و لپ تاپ با برندهای ایسوس و لنوو درایران توسط واردکننده رسمی تجهیزات الکترونیکی شرکت همراه افراز درعصر پنج شنبه ۲۳ دی ماه باحضور تعدادی از مسئولین این صنف و برخی هنرمندان و ورزشکاران کشوری با اجرای […]

جامع خبر(جامع نیوز): بزرگترین مرکز فروش وخدمات پس ازفروش گوشی های تلفن همراه بابرند های اپل ، سامسونگ،شیائومی و لپ تاپ با برندهای ایسوس و لنوو درایران توسط واردکننده رسمی تجهیزات الکترونیکی شرکت همراه افراز درعصر پنج شنبه ۲۳ دی ماه باحضور تعدادی از مسئولین این صنف و برخی هنرمندان و ورزشکاران کشوری با اجرای زنده آقای حسن ریوندی در بازار موبایل ایران افتتاح شد.
درحاشیه این مراسم آقای قاسمی مدیرعامل این شرکت تولیدی، صنعتی و نوآوری گفت: همراه افراز مجموعه ای با ۳۰ سال تجربه اجرایی، عملیاتی و فنی در حوزه تجهیزات الکترونیکی اعم از ( کامپیوتر،لپ تاپ ، موبایل و لوازم جانبی) است.
هدف اصلی این شرکت دسترسی آسان مردم به تجهیزات الکترونیکی روز و مطرح دنیا در تمام کشور است.
هدف دیگر شرکت تولیدی، صنعتی نوآوران همراه افراز تولید لوازم جانبی قطعات و دسترسی به دانش فنی ساخت لپ تاپ و موبایل است.
همچنین این شرکت با راه اندازی واحد خدمات پس از فروش به صورت کامل این خدمات را با کیفیت بین المللی، به صورت وارانتی (تعویض) و گارانتی را برای عموم مشتریان فراهم نموده است.
شرکت نوآوران همراه افراز با برندهای اپل، سامسونگ و شیائومی (با گارانتی همراه افراز) همکاری دارد و با در اختیار داشتن مجوز های رسمی از مراجع ذی صلاح به صورت رسمی وارد کننده اصلی موبایل و لپ تاپ در ایران است.
باتوجه به اینکه در سال گذشته حدود ۱۶ میلیون موبایل وارد کشور شده است ؛ بومی سازی تجهیزات الکترونیکی و موبایل از اهداف مهم این شرکت است و هدفگذاری که صورت گرفته این است که تا پایان تابستان سال آینده فاز اول کارخانه راه اندازی شود تا علاوه بر بومی سازی این تجهیزات، امکان اشتغالزایی نیز فراهم گردد.
شعار این شرکت “ گوشی همراه با گارانتی همراه “ است.
و از آنجا که گارانتی موبایل و لپ تاپ اهمیت بالایی دارد این شرکت توانسته بالاترین مدت گارانتی در کشور را ارائه دهد.
وی همچنین افزود :
مرکز فروش و خدمات گارانتی همراه افراز در خیابان حافظ – بازار موبایل ایران – طبقه دوم واحد ۴۰۸ تا ۴۱۰ آماده ارائه خدمات می باشد.
مردم میتوانند تمام محصولات اپل، سامسونگ، شیائومی را بصورت لایو در این فروشگاه بزرگ مشاهده و تست نمایند.
در حاشیه این افتتاحیه که با استقبال کثیر مردم برگزار شد ، جوایز نفیسی به مردم اهدا گردید.
وب سایت رسمی همراه افراز بصورت آنلاین آماده فروش می باشد
www.hamrahafraz.com