جامع خبر(جامع نیوز):در تولید هر گوشی موبایل دو عامل مهم، به جز برند آن نقش دارد: کشور تولید‌کننده و کشور سفارش‌دهنده. این دو عامل شاید در چشم خریدار خُرد چندان تاثیرگذار نباشد اما در خروجی محصول نهایی تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کند. داریا همراه پایتخت، واردکننده رسمی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، در سال‌های گذشته سعی کرده […]

جامع خبر(جامع نیوز):در تولید هر گوشی موبایل دو عامل مهم، به جز برند آن نقش دارد: کشور تولید‌کننده و کشور سفارش‌دهنده. این دو عامل شاید در چشم خریدار خُرد چندان تاثیرگذار نباشد اما در خروجی محصول نهایی تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کند. داریا همراه پایتخت، واردکننده رسمی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، در سال‌های گذشته سعی کرده تا این دو عامل مهم را برای واردات خود در نظر بگیرد.
گوشی‌های موبایل شاید با یک اسم و یک لیست از مشخصات و حتی در نهایت یک استاندارد وارد بازارهای فروش شوند اما مسئله‌ای که پیش از بازار فروش مطرح می‌شود، خط تولید این گوشی‌ها است. کشورهای مختلف با تعیین بوجه‌های مختلف برای شرکت‌‌ها سفارش موبایل و تبلت را ثبت می‌کنند. کمپانی‌ها این سفارشات را به خط تولید خود در کشورهای گوناگون می‌فرستند و به این ترتیب موبایل‌های تولیدی بسته به خط تولید و کشور سفارش‌دهنده ویژگی‌های جزئی متفاوتی خواهند داشت. لوازم جانبی‌ و سخت‌افزارهای به کار رفته در این گوشی‌ها و تبلت‌ها بسته به بوجه‌ای که کشورهای سفارش‌دهنده تعیین می‌کنند، متفاوت خواهد بود.
داریا همراه پایتخت، با در نظر گرفتن این دو عامل مهم، همواره در تلاش بوده بهترین محصول را از کشورهای تولید‌کننده خریداری و وارد کند تا محصولاتی باکیفیت در اختیار مشتریان ایرانی سامسونگ قرار گیرد. مشتریان و کاربران محصولات سامسونگ که گوشی‌ها و تبلت‌های این کمپانی را با گارانتی داریا همراه پایتخت خریداری می‌کنند، می‌توانند از کیفیت محصولات خریداری شده اطمینان خاطر داشته باشند.
داریا همراه پایتخت در سال ۱۳۹۷ و با هدف کمک به عرصه واردات گوشی‌های موبایل و تبلت سامسونگ تاسیس شد تا بتواند به هموطنان خود کالا و خدمات پشتیبانی سامسونگ را، به عنوان پرفروش‌ترین برند موبایل و تبلت در ایران، مطابق با استانداردهای جهانی عرضه کند.