مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: عدالت مالیاتی و توسعه پایدار شهری از محل مالیات بر ارزش افزوده میسر می شود. به گزارش رسانه مالیاتی ایران، شاکررضا مریدی مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان در دیدار با شهردار بندرعباس مالیات را رکن اصلی اقتصاد کشور دانست و اظهار داشت: درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده، عدالت مالیاتی […]

مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: عدالت مالیاتی و توسعه پایدار شهری از محل مالیات بر ارزش افزوده میسر می شود.
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، شاکررضا مریدی مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان در دیدار با شهردار بندرعباس مالیات را رکن اصلی اقتصاد کشور دانست و اظهار داشت: درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده، عدالت مالیاتی و توسعه پایدار را با خود به همراه دارد.
وی افزود: پرداخت مالیات از مهمترین شاخصه‌ های رشد و توسعه در هر جامعه‌ است که علاوه بر توسعه و رونق اقتصادی باعث تحقق عدالت اجتماعی و نیز فراهم آمدن زیرساخت‌های عمران و آبادانی مناطق مختلف می‌شود.
مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان تصریح کرد: عوارضی که از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری ‎ ها واریز می ‎ شود توسعه شهرها و روستاها را به همراه دارد.
مریدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر، سهم قابل توجهی از تأمین هزینه‌های جاری کشور بر عهده درآمدهای مالیاتی است و عوارضی که از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری ‎ها واریز می شود، می ‎تواند موجب پیشرفت پروژه های عمرانی شهری شود.
در ادامه این نشست نوبانی، شهردار بندرعباس نیز با قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان امور مالیاتی استان و پرداخت به موقع سهم شهرداریها از محل مالیات بر ارزش افزوده، گفت: امروزه نقش مالیات در توسعه و عمران شهرها و روستاهای کشور مهم و برجسته است و افزایش درآمدهای مالیاتی، موجب رشد و توسعه کشور می شود.
نوبانی درپایان بیان کرد: برای هرگونه همکاری با اداره کل مالیاتی استان در راستای اطلاع رسانی از توسعه و عمران شهری و خدمات رسانی از محل مالیات بر ارزش افزوده به مردم بندرعباس آمادگی خود را اعلام می کنیم.