جامع خبر(جامع نیوز):شرکت بورس کالای ایران از امروز با برگزاری ۱۸ کارگاه آموزشی به استقبال زمستان ۱۴۰۰ می رود و به این منظور برنامه های متنوعی را در ماه های باقیمانده از سال جاری برای علاقه مندان به این حوزه به صورت آنلاین و رایگان به اجرا در می آورد. به نقل از «کالاخبر»؛ به […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت بورس کالای ایران از امروز با برگزاری ۱۸ کارگاه آموزشی به استقبال زمستان ۱۴۰۰ می رود و به این منظور برنامه های متنوعی را در ماه های باقیمانده از سال جاری برای علاقه مندان به این حوزه به صورت آنلاین و رایگان به اجرا در می آورد.

به نقل از «کالاخبر»؛ به این ترتیب کارگاه های آموزشی بورس کالای ایران برای زمستان از امروز ۶ دی ماه آغاز می شود و تا تاریخ ۲۴ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

این کارگاه ها با موضوعاتی همچون آشنایی با سازوکار معاملات بازار فیزیکی، معاملات به روش مناقصه و معاملات اموال غیر منقول (املاک و مستغلات) در بازار فرعی برگزار می شود. آشنایی با سازوکار معاملات بازار مالی و بازار مشتقه بورس کالا نیز از دیگر دوره های آموزشی زمستان امسال است.

دوره های آشنایی با سازوکار معاملات بازار مالی با محوریت قراردادهای سلف موازی استاندارد، گواهی سپرده کالایی و صندوق های کالایی و دوره های آشنایی با سازوکار معاملات بازار مشتقه با محوریت قراردادهای آتی و قراردادهای اختیار معامله توسط مدرسین مربوطه آموزش داده می شود.

گفتنی است تمامی کارگاه های آموزشی بورس کالا به صورت رایگان برگزار می شود و حداقل نفرات برای تشکیل کارگاه ها ۱۰ نفر اعلام شده است.

همچنین ثبت نام برای حضور در کارگاه های آموزشی ضروری بوده و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق پرتال آموزش بورس کالای ایران و منوی آموزش و پژوهش سایت اقدام نمایند.تاریخ پایان ثبت نام در هر یک از کارگاه ها یک روز قبل از شروع آن کارگاه است.