جامع خبر(جامع نیوز):اعضای هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اخذ تاییدیه شرکت شاپرک، مهندس«محمدحسین کاشی‌» را به‌عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب کردند. به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در نشست هیات مدیره این شرکت، ضمن معرفی مهندس «محمدحسین کاشی‌» به‌عنوان عضو جدید هیات مدیره و مدیرعامل، از زحمات سرپرست […]

جامع خبر(جامع نیوز):اعضای هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اخذ تاییدیه شرکت شاپرک، مهندس«محمدحسین کاشی‌» را به‌عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب کردند.

به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در نشست هیات مدیره این شرکت، ضمن معرفی مهندس «محمدحسین کاشی‌» به‌عنوان عضو جدید هیات مدیره و مدیرعامل، از زحمات سرپرست پیشین شرکت پرداخت الکترونیک سداد تقدیر به‌عمل آمد.
لازم به ذکر است «محمدحسین کاشی‌» پیش از این مدیرعامل شرکت «ارتباطات هوشمند تبیان» بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات است.
مدیرعامل جدید شرکت پرداخت الکترونیک سداد از جمله مدیران باسابقه فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می‌شود و پروژه‌های قابل‌توجهی در حوزه‌های فین‌تک و ICT کشور را راهبری کرده است.