جامع خبر(جامع نیوز):سامانه یکپارچه ارائه خدمات به مشتریان بیمه کوثر با نام «کوثر من»، هم‌زمان با برگزاری هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با حضور مدیرعامل ساتا، رییس پژوهشکده بیمه، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های بیمه […]

جامع خبر(جامع نیوز):سامانه یکپارچه ارائه خدمات به مشتریان بیمه کوثر با نام «کوثر من»، هم‌زمان با برگزاری هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با حضور مدیرعامل ساتا، رییس پژوهشکده بیمه، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های بیمه و معاونان بیمه مرکزی، و نیز مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت از سامانه «کوثر من» رونمایی شد.
مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال بیمه کوثر در حاشیه این مراسم بیان کرد: در این سامانه که با شعار «هرمشتری یک کیوآرکد» آغاز به کار کرده است به هر بیمه‌گذار یک کیوآرکد تخصیص داده می‌شود که با اسکن آن و ورود به این سامانه، خدمات جامعی در بخش‌های صدور و خسارت از جمله استعلام اطلاعات بیمه‌نامه‌های خریداری شده، پرونده‌های خسارت و حق‌بیمه‌های پرداختی در تمامی رشته‌های بیمه‌ای به صورت یکپارچه در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.
مجتبی بهرامی با تاکید بر جامعیت این سیستم خاطرنشان کرد: امکان ثبت و پیگیری تماس و شکایات مشتری، دسترسی به پایگاه دانش بیمه‌ای و پرسش و پاسخ‌های پرتکرار و امکان گفت‌وگوی برخط متنی و صوتی در لحظه با تیم امور مشتریان نیز در این سامانه برای هر مشتری در نظر گرفته شده است. هر فرد با ورود به این سامانه علاوه بر استعلام وضعیت بیمه‌نامه‌های قبلی خود، می‌تواند در بیش از ۲۰ رشته بیمه‌‌ای به صورت برخط بیمه‌نامه را خریداری و چاپ کند و همچنین اقساط وام و حق‌بیمه‌ها را از طریق همین سامانه بپردازد.
وی گفت: سادگی بهره‌مندی از خدمات ۲۴ ساعته این سامانه در کنار سرعت و دقت، باعث صرفه‌جویی در زمان و جلوگیری از مراجعه حضوری مشتری برای استفاده از خدماتی مانند خرید و تمدید بیمه‌نامه، پرداخت حق‌بیمه و اقساط و نیز دریافت خدمات بیمه تکمیلی درمان می‌شود.
مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال بیمه کوثر درباره قابلیت‌های دیگر این نرم‌افزار خاطرنشان کرد: وجود بایگانی کاملی از اسناد و مدارک با قابلیت ویرایش و افزودن اسناد و همچنین دفترچه یادداشت برخطی به منظور ثبت اطلاعات، تجربیات و مستندات بیمه‌گری در کارتابل شخصی مشتریان از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است.
مجتبی بهرامی با تشکر از مدیرعامل و معاون برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت بابت حمایت‌های‌شان در تحقق این هدف و قدردانی از همکاران مدیریت توسعه فناوری‌های دیجیتال که پس از یک دوره فشرده کاری با تلاش و جدیت و افزودن قابلیت‌های مختلف آن را نهایی کردند، افزود: ورود به این سامانه هم از طریق نشانی اینترنتی https://mykins.ir و ‌هم از طریق اسکن بارکد اختصاصی هر فرد که روی بیمه‌نامه‌ها درج می‌شود امکان‌پذیر خواهد بود. بیمه‌گذاران می‌توانند پس از ورود به سامانه با وارد کردن شماره ملی و شماره همراه خود، رمز یک بار مصرف را دریافت و به کمک آن به پروفایل کاربری خود وارد شوند و از امکانات متعددی که به آنها اشاره شد استفاده کنند.