جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از گلکسی S22 و S22+ رونمایی کرد، دو دستگاه پرچمداری که خلاقیت و بیان شخصیت را ارتقا می‌دهد. گلکسی S22 و S22+ به دوربین‌هایی پویا و پیشرفته با پردازش هوشمند تصویر مجهز هستند که هر لحظه‌ای را جاودانه می‌کند. پرچمداران جدید سامسونگ با طراحی جسورانه‌ای ساخته شده‌اند که در […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از گلکسی S22 و S22+ رونمایی کرد، دو دستگاه پرچمداری که خلاقیت و بیان شخصیت را ارتقا می‌دهد. گلکسی S22 و S22+ به دوربین‌هایی پویا و پیشرفته با پردازش هوشمند تصویر مجهز هستند که هر لحظه‌ای را جاودانه می‌کند. پرچمداران جدید سامسونگ با طراحی جسورانه‌ای ساخته شده‌اند که در عین زیبایی، به دغدغه‌های زیست محیطی توجه دارد.
تی‌ام رو، رئیس بخش تجربه موبایل (MX) سامسونگ گفت: «دوربین‌ گوشی‌های هوشمند روش زندگی ما را در تولید محتوا، اشتراک گذاری و ارتباطات تغییر داده‌اند. ما اکنون از طریق عکس‌ها و فیلم‌ها با افرادی که دوست‌شان داریم ارتباط می‌گیریم و همچنین خودمان را بیان می‌کنیم. به همین دلیل است که ما تمرکز خود را بر تولید جدیدترین گوشی‌های سری S با دوربینی نوآورانه گذاشتیم. این دوربین‌ها هم در روز و هم در شب بهترین عملکرد خود را خواهند داشت».

هوشمندترین دوربین سامسونگ تا امروز
گلکسی S22 و S22+ تجربه جدیدی از کار با دوربین گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهد تا تا کاربران بتوانند هر جا که هستند به یکدیگر متصل شوند و تصاویر خود را به اشتراک بگذارند. قابلیت جدید Nightography سری S22 این امکان را به کاربران می‌دهد تا حتی در شب، عکس‌هایی با جزئیات بالا و رنگ‌های بهتر و دقیق‌تر بگیرند. قابلیتی که به کمک افزایش ۲۳ درصدی سنسور دوربین (S21 و S21+) و فناوری پیکسل انطباقی ممکن شده است. گلکسی S22 و S22+ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز تله ۱۰ مگاپیکسلی و لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی ساخته شده تا همیشه بتوانید عکس‌های با کیفیتی ثبت کنید. قابلیت Auto Framing هنگام فیلمبرداری تا ۱۰ نفر را تشخیص می‌دهد و با دنبال کردن تک‌تک حرکات، فوکوس را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که تصویر تمامی افراد حاضر در قاب به شکل واضحی گرفته شود. هر دو دستگاه به تکنولوژی پیشرفته VDIS مجهز هستد که با کاهش لرزش دستگاه، ثبت تصاویر شفاف و بدون نقص را در حین حرکت امکان‌پذیر می‌کند.
گلکسی S22 و S22+ از آخرین تکنولوژی هوش مصنوعی سامسونگ بهره می‌برد که سطح عکاسی‌تان را بالاتر می‌برد. قابلیت Stereo Depth Map هوش مصنوعی این گوشی‌ها، گرفتن عکس‌های با کیفیت در حالت پرتره را بسیار آسان‌تر کرده است. به کمک الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی، تصاویر سوژه‌های مورد نظرتان با بیشترین جزئیات ممکن ثبت می‌شود. مثلا در زمان عکاسی از حیوانات خانگی‌تان این قابلیت به کمک شما می‌آید تا جزئیاتی همچون موهای سوژه‌ به شکل واضح و شفافی در تصاویر دیده شود.

قدرت و عملکرد دلخواه‌تان
گلکسی S22 و S22+ طراحی شده‌اند تا با پردازنده ۴ نانومتری خود در پرمشغله‌ترین روزها، برای استفاده شخصی یا کاری، همراه همیشگی شما باشند. این پردازنده، قدرت پردازش پیشرفته‌ترین فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی سامسونگ را دارد و با عملکردی بی‌رقیب همه نیازهای شما را برآورده می‌کند. علاوه بر این به کمک تحلیل رفتار کاربر، بیشترین برنامه‌‌های مورد استفاده تشخیص داده می‌شود تا این برنامه‌ها با توان بیشتری اجرا شوند. استریم، وبگردی و حرکت بین برنامه‌ها هیچوقت از این ساده‌تر نبوده است.
پردازنده‌ای با این سرعت بالا نیازمند منبع قدرتی با توان بالاست. گلکسی S22 با باتری قدرتمندی ساخته شده که پاسخگوی نیازهای روزمره کاربران است و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند تا سرعت انجام کارها کاهش نیابد. گلکسی S22+ از باتری فوق‌العاده قدرتمندی استفاده می‌کند که می‌تواند با یکبار شارژ بیشتر از یک روز دوام بیاورد. گلکسی S22+ همچنین از شارژ فوق سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند، با این شارژر فوق سریع وقتی ظرفیت باتری‌تان رو به اتمام است نیازی به صبر برای شارژ شدن مجدد نخواهید شد.
پخش فیلم یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌تان روی صفحه نمایش زیبای گلکسی S22 و S22+ آن را جذاب‌تر خواهد کرد. هر دو دستگاه با صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X برای بازی و تماشای فیلم طراحی شده‌اند. فرقی نمی‌کند صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی فوق‌العاده گلکسی S22 باشد یا نمایشگر ۶٫۶ اینچی گلکسی S22+، هر دو با تکنولوژی Vision Booster هوشمند ساخته شده‌اند که به طور خودکار نور صفحه را براساس شرایط محیط کاربر بهینه‌سازی می‌کند و با افزایش کنتراست رنگ‌ها، شرایطی را به وجود می‌آورد تا از بهترین تجربه تماشای محتوای ویدئویی لذت ببرید. علاوه بر این، بهبود عملکرد سخت‌افزاری باعث بهبود روشنایی صفحه نمایش شده، S22 حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت و S22+ حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت دارد.
قابلیت‌های گلکسی S22 و S22+ به شما کمک می‌کند تا همیشه به دیگران متصل باشید. بخاطر شراکت ما با گوگل می‌توانید از قابلیت اشتراک‌گذاری زنده در Google Duo استفاده کرده و عکس‌های داخل گالری‌تان را همراه دوستانتان نگاه کنید یا با همکاران‌تان، حتی زمانی‌که در کنار هم نیستید، یادداشت‌های جلسات را در سامسونگ Notes بنویسید.

گوشی کامل و مقاوم
گلکسی S22 و S22+ هر دو از با همان طراحی نمادین و موردعلاقه کاربران سری S استفاده می‌کنند که در آن دوربین گوشی بصورت یکدست در بدنه گوشی ادغام ‌شده است. سامسونگ برای ایجاد ظاهری شیک‌تر و ظریف‌تر، از یک نمایشگر تخت بسیار متفاوت با شیشه لوکس و روکش غیربراق در هر دو دستگاه استفاده کرده است. جایگاه دوربین سری S به گونه‌ای طراحی شده که همرنگ قاب دستگاه‌ها باشد و در یک فریم فلزی جذاب و ظریف قرار گیرد. نتیجه این کار، طراحی متعادل و یکپارچه‌ای است که مدرن، شیک و جذاب است. هر دو گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و صورتی طلایی عرضه می‌شوند.
این طراحی جذاب قرار است در عین زیبایی، ماندگار و استوار باشد. سری گلکسی S22 بادوام‌ترین دستگاه‌های موبایل سامسونگ تا به حال است. گلکسی S22 و S22+ اولین مدل‌های سری ‌S هستند که با قوی‌ترین فریم آلومینیومی ما یعنی Armor Aluminum ساخته شده‌اند، پس می‌توانید گوشی‌تان را با آرامش خاطر همه‌جا همراه خود ببرید. سری گلکسی S22 همچنین اولین تلفن‌های هوشمندی هستند که از Corning® Gorilla® Glass Victus®+ استفاده می‌کنند. این شیشه‌ مستحکم در جلو و پشت گوشی‌ها استفاده شده است تا کمتر نگران افتادن گوشی‌تان باشید.
ولی ما می‌دانیم که دوام فقط در بخش سخت‌افزاری نیست. به عنوان بخشی از تعهد ما به ارائه بهترین عملکرد و تجربه تلفن همراه به کاربران، همه‌ گوشی‌های سری گلکسی S22 تا چهار نسل آینده به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید بروزرسانی خواهند شد. اکنون میلیون‌ها کاربر گلکسی می‌توانند از بالاترین سطح امنیت، بهره‌وری و سایر ویژگی‌های نوآورانه و هیجان‌انگیز برای مدت طولانی‌تری بهره ببرند. سامسونگ این ویژگی را در خط تولید محصولات خود گسترش خواهد داد تا اطمینان حاصل کند که شما در سراسر اکوسیستم گلکسی خود به طور کامل پشتیبانی می‌شوید.
سری گلکسی S به شما امکان می‌دهد گوشی را شبیه خودتان کنید. می‌توانید از رابط کاربری جدید و زیبای One UI سامسونگ برای سفارشی کردن ظاهر صفحه اصلی و ویجت خود استفاده کنید. رنگ آیکون‌ها، ویجت‌ها، پالت رنگی و باقی را به سلیقه شخصی‌تان تنظیم کنید و تجربه موبایلی را ایجاد کنید که نمایانگر خودتان باشد. One UI همچنین به کیبورد شما دسترسی به مجموعه‌ای از اموجی‌ها، گیف‌ها و استیکرها می‌دهد تا بتوانید احساسات خود را بدون تایپ کلمه‌ای منتقل کنید.

با گلکسی، آینده پایداری برای سیاره بسازید
سری گلکسی S به عنوان اصلی‌ترین دستگاه‌های دوستدار محیط‌زیست، علاوه بر پیشگامی در تکنولوژی، از سیاره‌مان هم حمایت می‌کند. آلودگی پلاستیک، محیط‌زیست را تهدید می‌کند و تورهای ماهیگیری رها شده نقش بخصوصی در آسیب به زندگی آبزیان و محیط اقیانوس‌ها دارد. سامسونگ با همکاری سازمان‌های پیشرو، به بازیابی تورهای ماهیگیری دور انداخته شده و تبدیل آن‌ها به موادی با کیفیت برای گوشی‌های هوشمند کمک می‌کند. این مواد که در ساخت کلیدهای سری گلکسی S22 نقش داشته‌اند از ۲۰ درصد پلاستیک یافت شده در تورهای ماهیگیری در اقیانوس استفاده می‌کنند. سری گلکسی S22 همچنین از مواد بازیافتی، در ماژول بلندگو و همچنین قسمت‌های داخلی کلیدهای پاور و صدا استفاده می‌کند.
علاوه بر پلاستیک یافت شده در اقیانوس، ما برای بسته‌بندی گلکسی S22 از کاغذ ۱۰۰ درصد بازیافت شده و یک پوسته محافظ از پلاستیک بازیافتی استفاده می‌کنیم. قاب‌های این گوشی‌های هوشمند هم با مواد دارای گواهی UL و سازگار با محیط زیست مثل پلاستیک بازیافتی یا مواد با پایه بیولوژیکی طراحی شده‌اند. این نوآوری‌های هدفمند جدیدترین نمونه از تعهد سامسونگ به انجام کارهای بیشتر برای محیط‌زیست به عنوان بخشی از برنامه «گلکسی برای سیاره» است.

امنیت قابل اعتماد
سری گلکسی S22 توسط پلتفرم امنیتی قدرتمند Knox Vault سامسونگ محافظت می‌شود. این پلتفرم شامل یک پردازنده و حافظه ایمن است که اطلاعات حساسی مانند رمزهای عبور، بیومتریک یا کلیدهای بلاک چین را به طور کامل از سیستم عامل اصلی گوشی جدا می‌کند. داشبورد و نشانگر حریم خصوصی One UI، دانستن اینکه کدام برنامه‌ها به داده‌ها و دوربین شما دسترسی دارند را آسان‌تر می‌کند، بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که به کدام برنامه اجازه دسترسی بدهید و به کدام یک ندهید. سری گلکسی S22 همچنین چندین ویژگی امنیتی جدید از جمله ریزمعماری ARM را معرفی می‌کند که از حملات سایبری که سیستم عامل و حافظه شما را هدف قرار می‌دهد، جلوگیری خواهد کرد.
به‌علاوه، سری گلکسی S22، سامسونگ Wallet را هم به شما عرضه می‌کند، تجربه‌ای یکپارچه، راحت و ایمن برای آسان‌تر کردن زندگی روزمره. سامسونگ Wallet، پرداخت دیجیتال، کارت هویت، کلیدها و مدیریت دارایی را در یک ابزار برای ساده‌تر کردن کارهای روزمره شما، از نشان دادن کارت دانشجویی گرفته تا جمع‌آوری اسناد سفر قبل از پرواز، ترکیب می‌کند.

اتصال به اکوسیستم گلکسی
در کنار سری جدید S22، سامسونگ سری جدیدی از تبلت‌ها و مجموعه‌ای از ویژگی‌های به روز شده را برای گلکسی Watch4 معرفی می‌کند تا کاربران گلکسی بتوانند در تمام جنبه‌های زندگی خود متصل باقی بمانند. سری گلکسی Tab S8 از جمله Tab S8، Tab S8+ و Tab S8 Ultra، که برای عصر جدیدی از اتصالات ساخته شده‌اند، همه‌کاره‌ترین سری تبلت‌های سامسونگ تا به حال است که برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر افرادی که کار می‌کنند، درس می‌خوانند، بازی می‌کنند و تولید می‌کنند، طراحی و ساخته شده است.

مشخصات گلکسی S22 و S22+ :

گلکسی S22 و S22+

نمایشگر گلکسی S22 گلکسی S22+
۶٫۱ اینچ، FHD+
Dynamic AMOLED 2X Display
نرخ تازه‌سازی فوق العاده ۱۲۰ هرتز (۱۰~۱۲۰Hz)
سرعت تشخیص تاچ ۲۴۰ هرتز در حالت بازی
Vision Booster
Eye comfort shield ۶٫۶ اینچ، FHD+
Dynamic AMOLED 2X Display
نرخ تازه‌سازی فوق العاده ۱۲۰ هرتز (۱۰~۱۲۰Hz)
سرعت تشخیص تاچ ۲۴۰ هرتز در حالت بازی
Vision Booster
Eye comfort shield
اندازه نمایشگر گلکسی S22 در حالت مستطیل کامل ۶٫۱ اینچ است و با احتساب گوشی‌های گرد به ۵٫۹ اینچ می‌رسد. اندازه نمایشگر S22+ در حالت مستطیل کامل ۶٫۶ اینچ است و با احتساب گوشه‌های گرد به ۶٫۴ اینچ است. سطح قابل مشاهده به دلیل گوشه های گرد و حفره دوربین کمتر است.
امنیت اثر انگشت اولتراسونیک
ابعاد و وزن ۷۰٫۶ x 146.0 x 7.6mm
۱۶۸ گرم ۷۵٫۸ x 157.4 x 7.6mm
۱۹۶ گرم

دوربین ۱۲MP Ultra-Wide Camera
F2.2, FOV 120˚

۵۰ MP Wide Camera
Dual Pixel AF, OIS, F1.8, FOV 85˚

۱۰MP Telephoto Camera
۳x Optical Zoom, OIS, F2.4, FOV 36˚

۱۰MP Front Camera
F2.2, FOV 80˚
پردازنده پردازنده پیشرفته ۴ نانومتری
بسته به بازار و اپراتور ممکن است تغییر کند.

حافظه ۸ + ۲۵۶GB
۸ + ۱۲۸GB
حافظه واقعی قابل استفاده بسته به کشور، مدل، حجم فایل و فرمت آنها متفاوت است.

باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت
مقدار اسمی برابر نتیجه آزمایش توسط طرف های ثالث است. مقدار اسمی میانگین مقادیر به دست آماده از آزمایش نمونه های متفاوت با توجه به انحراف احتمالی در ظرفیت باتری تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت نرخی (حداقل) برای S22 برابر ۳۵۹۰ میلی‌آمپر ساعت و برای S22+ برابر ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعت است. عمر واقعی باتری بسته محیط شبکه، کاربرد و دیگر عوامل ممکن است متفاوت باشد.

شارژر شارژر ۲۵ وات سیمی
شارژر ۱۵ وات بی‌سیم
PowerShare بی‌سیم
سازگار با USB-IF شارژر ۴۵ وات سیمی
شارژر ۱۵ وات بی‌سیم
PowerShare بی‌سیم
سازگار با USB-IF
* براساس استفاده یک کاربر معمولی تخمین زده شده است. به طور مستقل توسط موسسه Strategy Analytics بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ در آمریکا و انگلیس تحت شبکه ۵G مورد ارزیابی قرار گرفته است.
عمر واقعی باتری بسته به محیط شبکه، ویژگی‌ها و برنامه‌های مورد استفاده، تعداد تماس‌ها و پیام‌ها، تعداد دفعات شارژ و عوامل دیگر متفاوت است.
*آداپتور برق ۲۵ وات و برق ۴۵ وات و کابل داده جداگانه فروخته می شود. استفاده از آداپتور برق ۴۵ واتی اصلی سامسونگ و کابل داده برای گلکسی S22+ توصیه می شود. استفاده از آداپتور برق ۲۵ واتی سامسونگ و کابل دیتا برای گلکسی S22 توصیه می شود.
*انجمن اجراکنندگان USB (USB-IF)در سال ۱۹۹۵ برای پشتیبانی و تسریع در پذیرش دستگاه‌های سازگار با USB در بازار و مصرف‌کنندگان تأسیس شد. شارژر فوق سریع گلکسی S22 و S22+ تاییدیه مطابقت با استانداردهای USB را دریافت کرده است. این تاییدیه نشان می‌دهد که محصولات فوق بالاترین استانداردهای صنعت را دارند. این گواهی را می‌توانید در www.usb.org بیابید.
* محدود به گوشی‌های هوشمند سامسونگ یا برندهای دیگر با شارژ بی‌سیم Qi، مانند Galaxy S22، S22+، S22 Ultra، Z Fold3 5G، Z Flip3 5G، S21 FE 5G، S21 5G، S21+ 5G، S21 Ultra 5G، Z Fold2، Note20 , Note20 Ultra, S20 FE, S20, S20+, S20 Ultra, Z Flip, Note10, Note10+, S10e, S10, S10+, Fold, S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge، S6 Active، S6 edge+، Note9، Note8، Note FE و Note5. فقط با برخی پوشیدنی‌های Samsung Galaxy مانند Galaxy Buds2، Buds Pro، Buds Live، Watch4، Watch4 Classic، Watch3، Watch Active2، Watch Active، Gear Sport، Gear S3، Galaxy Watch و Galaxy Buds در دسترس است. اگر توان باتری کمتر از ۳۰ درصد باشد، Wireless PowerShare ممکن است کار نکند. ممکن است با لوازم جانبی خاص، کاورها، دستگاه‌های برند دیگر یا برخی از پوشیدنی‌های سامسونگ کار نکند. بسته به اپراتور شبکه ممکن است بر دریافت تماس یا خدمات داده تأثیر بگذارد.
سیستم عامل اندروید ۱۲
رابط کاربری One UI 4.1

شبکه و ارتباطات ۵G, LTE, Wi-Fi 6E (Galaxy S22+) / Wi-Fi 6(Galaxy S22), Wi-Fi Direct Bluetooth® v 5.2
*استفاده از شبکه ۵G به اتصال بهینه نیاز دارد که در بازارهای منتخب در دسترس است. برای اطلاع از دسترس بودن آن با اپراتور مخابراتی خود تماس بگیرید. سرعت دانلود و استریم بسته به شرکت ارائه دهنده محتوا، اتصال به سرور و سایر عوامل می‌تواند متفاوت باشد.
*در دسترس بودن مدل LTE بسته به کشور و شرکت مخابراتی متفاوت است.
* در دسترس بودن شبکه Wi-Fi 6E ممکن است بسته به بازار، اپراتور شبکه و محیط کاربر متفاوت باشد. به اتصال بهینه نیاز دارد. به روتر Wi-Fi 6E نیاز دارد.
* باند فوق پهن (Ultra Wide Band) در گلکسی S22+ پشتیبانی می‌شود.

سنسورها شتاب سنج، فشارسنج، سنسور اثر انگشت، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall، سنسور نور، حسگر مجاورت
ضد آب IP68
گلکسی S22 Ultra و S Pen دارای تاییدیه IP68 هستند. مطابق با استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب شیرین تا عمق ۱٫۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه مقاوم است. در صورت خیس شدن آن را خشک کنید. برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی‌شود.