جامع خبر(جامع نیوز):تیم فوتسال شرکت «پرداخت الکترونیک سداد» با درخشش در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک موفق به کسب عنوان سوم این رقابتها شد. به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، دیدار مرحله نیمه‌نهایی شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک ساعت ۱۹ پنجشنبه ۳۰ دی‌ماه در سالن چند منظوره کشتی‌رانی […]

جامع خبر(جامع نیوز):تیم فوتسال شرکت «پرداخت الکترونیک سداد» با درخشش در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک موفق به کسب عنوان سوم این رقابتها شد.

به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، دیدار مرحله نیمه‌نهایی شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک ساعت ۱۹ پنجشنبه ۳۰ دی‌ماه در سالن چند منظوره کشتی‌رانی برگزار شد و دو تیم «پرداخت الکترونیک سداد» و «پارس ایراکام» به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که با برتری ۴ بر ۳ تیم ایراکام همراه شد، «یاسر خجیر»، «مسعود کیان‌فر» و «میلاد محمدعلی‌خانی» گل‌های تیم سداد را به ثمر رساندند. با این نتیجه تیم فوتسال شرکت «پرداخت الکترونیک سداد» به‌عنوان سومی این جام دست یافت.

مهندس «محمدحسین کاشی‌» مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با حضور در محل برگزاری مسابقه، این بازی را از نزدیک تماشا کرد. وی‌ پس از پایان این مسابقه با حضور در رختکن، ضمن تبریک عنوان سومی تیم در این دوره از مسابقات، از زحمات کادرفنی و بازیکنان تیم فوتسال سداد تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این مسابقات، تیم فوتسال شرکت «پرداخت الکترونیک سداد» در مرحله گروهی ابتدا «نوین کیش» را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد، سپس «نیک اندیش» را با ۵ گل از پیش رو برداشت و در بازی آخر مرحله گروهی هم برابر «تجارت الکترونیک تنیان» به پیروزی ۳ بر یک دست یافت تا با کسب ۹ امتیاز و مقتدرانه به مرحله حذفی جام بزرگ انفورماتیک صعود کند.

سدادی‌ها در مرحله یک‌هشتم نهایی جام انفورماتیک برابر «فنی مهندسی سنا برق توان» با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدند و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند. در این مرحله هم تیم سداد با برتری ۳ بر یک مقابل «داده پردازان دوران» به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت.

لازم به‌ذکر است «مسعود کیانفر» بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران که پیشینه سرمربیگری در تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی را در کارنامه ورزشی‌اش دارد، در این جام و به عنوان یار کمکی در ترکیب تیم فوتسال شرکت پرداخت الکترونیک به میدان رفت.

همچنین «امیرمحب‌ملکی» به‌عنوان سرمربی، «ابوذر مارکلایی» به‌عنوان سرپرست و «مهدی شمشیری»، «یاسر خجیر»، «میلاد محمدعلی‌خانی»، «علی هاشمیان»، «محمدامین امینی»، «رسول شیردل»، «محمدامین نامداری»، «حمید صفری‌پور»، «اسماعیل اخواست»، «علی ایزدپناه» و «مهدی احمدی‌اصل» دیگر اعضای تیم فوتسال سداد در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک را تشکیل می‌دادند.