جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک دی در پیامی از حضور سهامداران این بانک در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده قدردانی کردند. به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در این پیام از اعتماد سهامداران به هیئت‌مدیره منتخب در جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده تشکر شده است. در بخشی از این پیام آمده است: […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک دی در پیامی از حضور سهامداران این بانک در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده قدردانی کردند.

به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در این پیام از اعتماد سهامداران به هیئت‌مدیره منتخب در جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده تشکر شده است.

در بخشی از این پیام آمده است: به‌رغم برخی حاشیه‌سازی‌ها، سهامداران دلسوز بانک دی با حضور و رأی خود در این مجمع و انتخاب تیم جدید مدیریتی، بار مسئولیتی سنگین را بر دوش منتخبان در راستای تحقق اهداف متعالی بانک دی در خدمت به ذی‌نفعان اصلی به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران قرار داده‌اند که امیدواریم در سایه الطاف الهی و با تلاش جمعی بیش از پیش مجموعه همکاران این بانک، بتوانیم در پیشبرد امور و اعتلای بانک قدم‌های مؤثرتری برداریم، ان‌شاءالله.