جامع خبر(جامع نیوز):ایرانسل، هدایای ویژۀ خود به مناسبت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی است. مشترکان اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل می‌توانند در روز ۳ بهمن مصادف با روز مادر و یا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با روز پدر، بستۀ هدیۀ دو گیگابایتی […]

جامع خبر(جامع نیوز):ایرانسل، هدایای ویژۀ خود به مناسبت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی است.

مشترکان اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل می‌توانند در روز ۳ بهمن مصادف با روز مادر و یا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با روز پدر، بستۀ هدیۀ دو گیگابایتی اینترنت پرسرعت را با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، فعال کنند.

🔸همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقۀ ادامۀ آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، از ۳ بهمن (روز مادر) تا ۲۶ بهمن (روز پدر)، با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ مکالمۀ پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، قابل فعال‌سازی و استفاده است.