جامع خبر(جامع نیوز):پویایی و انعطاف‌پذیری محل کار در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید و کسب‌وکارها در هر نوع و اندازه‌ای یاد گرفتند، بهترین عملکرد را در شکل‌های مختلف (دورکاری، حضوری و ترکیبی از این دو) نشان دهند. کسب‌وکارها این فرصت را دارند که چشم انداز خود برای محل کار آینده را تعیین کنند. […]

جامع خبر(جامع نیوز):پویایی و انعطاف‌پذیری محل کار در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید و کسب‌وکارها در هر نوع و اندازه‌ای یاد گرفتند، بهترین عملکرد را در شکل‌های مختلف (دورکاری، حضوری و ترکیبی از این دو) نشان دهند.
کسب‌وکارها این فرصت را دارند که چشم انداز خود برای محل کار آینده را تعیین کنند. همه ما می‌دانیم که تصمیم‌گیری در مورد بازگشت به دفتر یا ادامه کار از راه دور به این سادگی نیست. کارمندان خواهان انعطاف بیشتر هستند و کارفرمایان به دنبال همکاری موثر و بهره‌وری بیشتر.
در این موقعیت دستگاه‌های تلفن همراه و به طور ویژه گوشی‌های تاشو با ارائه قابلیت‌های انجام همزمان کارها، یک محل کار منعطف و ترکیبی (دورکاری و حضوری) موفق را قابل دسترس‌تر کرده‌اند.
بیش از یک دهه است که فناوری موبایل نقش جدی و موثری در نحوه کار ما ایفا کرده است و پیشرفت‌های چند سال اخیر نشان می‌دهد که این تاثیرگذاری در آینده بیشتر هم خواهد شد. تصمیم گیرندگان بخش فناوری اطلاعات سازمان‌ها و مدیران کسب‌وکارها همه باید از خود این سوال را بپرسند که چگونه می‌خواهند گام‌های بعدی را در ایجاد پربازد‌ه‌ترین و کارآمدترین نیروی کار سیار بردارند؟

موبایل زیر ذره‌بین
قبل از همه‌گیری ویروس کرونا، محصولات و فناوری‌های موجود پاسخگوی نیازهای متنوع کسب‌وکارها بود و به رشد و توسعه آنها کمک می‌کرد. اما وقتی بیماری شیوع پیدا کرد، کسب‌وکارها مجبور به تغییر نوع و شیوه‌های کاری خود شدند. آنها باید به سرعت محل کار خود را به اتاق‌های خانه‌شان می‌بردند، تیم‌های کاری را به فناوری مناسب و پیشرفته مجهز می‌کردند، تماس‌ها، ایمیل‌ها و وظایف کاری را در جایی دور از محل کار همیشگی خود انجام می‌دادند، همه این‌ها یک شبه و در کوران همه‌گیری بیماری باید انجام می‌شد. این موضوع باعث شد تا قابلیت‌ گوشی‌های موبایل بار دیگر مورد توجه و بازبینی کاربران و تولید‌کنندگان قرار بگیرد.
با بازگشایی دفاتر و شرکت‌ها، کسب‌وکارها استراتژی‌های مختلفی را برای نیروی انسانی خود تعیین کرده‌اند که در این بین نقش گوشی‌های موبایل به شکل بی‌نظیری حیاتی و مهم شده است. در این دوران جدید کارمندان به گوشی‌های موبایلی نیاز دارند که به آنها امکان انجام کارها در خانه، دفتر یا جایی بین این دو محل را بدهد. در واقع انعطاف‌پذیری اهمیت بالایی در این عصر نوین پیدا کرده است.
بر همین اساس سامسونگ چشم‌انداز خود را برای نوآوری در دنیای گوشی‌های موبایل ادامه داده و اجرای آن را سرعت بخشیده است. معرفی و عرضه نسل جدید گوشی‌های تاشو گلکسی Z Flip3 5G و Z Fold3 5G سامسونگ گواه این ادعاست. دو محصولی که روند کار، بازی و سرگرمی را در گوشی‌های تلفن همراه متحول کرده‌اند.

پویایی و انعطاف‌پذیری
امروزه مفهوم محل کار در مقایسه با دو سال پیش تا حد زیادی تغییر کرده است. حتی مشاغلی که به صورت حضوری و تمام وقت بازگشته‌اند هم به پویایی و انعطاف‌پذیری بیشتر نیاز دارند. در واقع یکسری از روال‌های کاری برای همیشه متحول شده است. اکنون کار به معنای برقراری تماس های ویدیویی، ویرایش اسناد، همکاری، برقراری ارتباط و دسترسی به همه چیزهایی است که برای بهره‌وری به آنها نیاز داریم. و اغلب مجبوریم همه این کارها را همزمان انجام دهیم.
انجام همزمان کارها نیازمند دستگاهی است که قابل حمل و در عین حال قدرتمند و جمع و جور باشد. اینجاست که گلکسی Z Flip3 به معنای واقعی کلمه وارد بازی می‌شود. Z Flip3 دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای است که عملکرد گوشی‌های هوشمند سامسونگ را به یک نیروگاه جیبی تبدیل می‌کند. هنگامی که دستگاه بسته می‌شود، یک صفحه نمایش ۱٫۹ اینچی شما را در جریان اطلاعات مورد نیازتان قرار می دهد. Z Flip3 در صفحه نمایش اصلی، قابلیت Windows Multi-Active را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند همزمان در دو برنامه جداگانه کار یا بازی کنند یا دستگاه را برای کنفرانس ویدیویی بدون دست در حالت خمیده قرار دهند. این ویژگی‌ همان قابلیت‌هایی که کارمندان به آن نیاز دارند را در اختیارشان می‌گذارد.
به یاد داشته باشید، این تنها مدیران کسب‌وکارها نیستند که می‌توانند بهره‌وری را با تاشوها به حداکثر برسانند. کارمندان و اعضای تیم‌های کاری هم می‌توانند با اصطکاک کمتر و پویایی بیشتر، از قابلیت‌های نوآورانه و منعطف گوشی‌های تاشو بهره ببرند. در سامسونگ، ما کاملا متعهد هستیم که به مشتریان تجاری خود و کارمندان آنها کمک کنیم تا با گزینه‌های منحصر‌به‌فرد نوآورانه‌تر و انعطاف‌پذیرتر شوند.

یکپارچه سازی محصولات برای محل کار ترکیبی
آنچه در زندگی شخصی ما رخ می‌دهد اغلب به یک عنصر اصلی در دنیای تجارت تبدیل می‌شود. برای همین با اینکه کارمندان در مرحله نخست یک مصرف‌کننده گوشی‌های تاشو به شمار می‌روند اما به دلیل درهم تنیدگی کار و زندگی شخصی ما، هر چیزی که یک گوشی تاشو را برای یک مصرف‌کننده جذاب می‌کند برای یک کاربر تجاری هم می‌تواند کاربردی و جذاب باشد.
در محل کار ترکیبی، جابه‌جایی بین دستگاه‌های متفاوت جریان کاری را مختل می‌کند و بهره‌وری را کاهش می‌دهد. زمانی که به طور مکرر به دستگاه وارد و خارج می‌شوید، اسناد را دانلود می‌کنید و بین دستگاه‌ها جابجا می‌شوید، تمرکز کردن برای هر کسی دشوار می‌شود. اگر بتوانید سه پلتفرم پرکاربرد خود (تلفن هوشمند، تبلت و رایانه شخصی) را در یک دستگاه ادغام کنید، کارایی خود را به شکل حیرت‌انگیزی بهبود می‌بخشید.
گلکسی Z Fold3 سامسونگ چنین دستگاهی به شمار می‌رود. هنگامی که بسته است، یک گوشی هوشمند است. در حالت خم‌شده یا کاملا باز، به یک تبلت تبدیل می‌شود. و با اتصال به مانیتور یا نمایشگر با استفاده از Samsung DeX تبدیل به یک رایانه شخصی می‌شود. DeX به شما امکان می‌دهد با اتصال بی‌سیم به مانیتور، دستگاه تلفن همراه خود را به رایانه رومیزی تبدیل کنید. گوشی شما دفتر کارتان است که تا شده و در جیب‌تان قرار گرفته است.
Z Fold3 نخستین دستگاه تاشو سامسونگ محسوب می‌شود که با قلم S سازگار است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد در حین انجام کارهای روزانه با دقت حرکت کنید. با داشتن Z Fold3 در زمان برگزاری جلسه‌های آنلاین یا تماس تصویری، نیازی به نگهداشتن گوشی نخواهید داشت و می‌توانید آن را به راحتی در یک سطح صاف قرار دهید و همزمان به کمک قابلیت Multi-Active Window حداکثر سه برنامه را به طور همزمان باز کنید و در حین یادداشت‌برداری از تماس ویدیویی خود، یک پاورپوینت بسازید. فضای کاری ۷٫۶ اینچی چشم انداز کافی به شما می‌دهد تا کار خود را در جایی که می خواهید و آن طور که می خواهید انجام دهید.
یکپارچه‌سازی دستگاه‌ها با گوشی موبایل علاوه بر تمامی مزیت‌ها به امنیت اطلاعات و توان بیشتر برای مقابله با حملات سایبری کمک می‌کند. گوشی‌های تاشو سامسونگ به پلتفرم امنیتی و اختصاصی Knox سامسونگ مجهز هستند تا سطح بالایی از امنیت و حفظ اطلاعات در دسترس شما باشد.
چه صاحب یک کسب‌وکار کوچک باشید یا بنیان‌گذار استارتاپ یا کارمند، شما همیشه در حال پیشرفت و حرکت هستید و به بهترین و قدرتمندترین راهکارها و دستگاه‌ها نیاز دارید. گلکسی Z Fold3 دو عامل قدرت و سرعت را به طور همزمان در اختیار کاربرانش می‌گذارد تا به خوبی از پس انجام کارهای متنوع بربیایند.

سازگاری با فناوری
سازمان‌هایی که زودتر از فناوری‌های جدید استفاده می‌کنند، سرعت پیشرفت خود را بالا می‌برند. آنها مدل‌های کسب‌و‌کار نوآورانه را توسعه می‌دهند، فرهنگ شرکت‌های برنده را پرورش می‌دهند و استعدادهای برتر را جذب و حفظ می‌کنند.
گوشی‌های تاشو نمود کامل تجربه ترکیبی کارمندی‌اند. دستگاه‌ها دارند سبک‌تر و در عین حال قدرتمندتر می‌شوند و توسعه‌دهندگان هر روز برنامه های بیشتری را متناسب با رابط کاربری تاشو طراحی می‌کنند. به عنوان مثال، مایکروسافت مجموعه آفیس خود از جمله Word، Excel، PowerPoint و Outlook را به طور خاص برای گلکسی Z Fold3 و Z Flip3 سامسونگ بهینه کرده است.
گوشی‌های تاشو، جذابیت و زرق و برق جدیدترین فناوری گوشی‌های هوشمند را به محیط کار می‌آورد و می‌توانند جریان‌های کاری را ساده‌تر کنند، تیم‌ها را متصل نگه دارند و همچنان مرزهای توانایی‌های یک تلفن همراه جابجا کنند. نتیجه یک فضای کاری است که در آن کارکنان مجهز و توانمند می‌شوند تا شادترین، بهترین و پربازده‌ترین عملکرد خود را نشان دهند.