جامع خبر(جامع نیوز)؛عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن، جزییات تدابیر ویژه خدمات‌دهی بانک در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ را تشریح کرد. به نقل از بانک مسکن– هیبنا;سید محسن فاضلیان با اشاره به لزوم دایر بودن شعب منتخب بانک برای ارایه خدمات به مشتریان در ساعات […]

جامع خبر(جامع نیوز)؛عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن، جزییات تدابیر ویژه خدمات‌دهی بانک در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
به نقل از بانک مسکن– هیبنا;سید محسن فاضلیان با اشاره به لزوم دایر بودن شعب منتخب بانک برای ارایه خدمات به مشتریان در ساعات عصر روزهای پایانی سال و نیز عید نوروز، گفت;بانک مسکن;در راستای ارایه خدمات مطلوب و بی‌وقفه به مشتریان، دو طرح راه اندازی باجه عصر و همچنین شعب کشیک را تصویب و اجرایی کرده‌ است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن;درباره سازوکار راه‌اندازی باجه عصر گفت: مدیریت‌های شعب مناطق و استان‌ها، با توجه به اطلاعیه‌های استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا پیرامون وضعیت هر شهر و ضوابط آن و نیز در هماهنگی لازم با کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان می‌توانند از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۸ اسفند سال ۱۴۰۰، نسبت به برقراری باجه عصر حداکثر به مدت ۲ ساعت در روز (به جز روزهای پنج‌شنبه) اقدام کنند.

وی افزود: لازم است تا شعبه مستقل مرکزی تهران نیز (با لحاظ و رعایت مفاد اطلاعیه‌های مراجع مذکور) نسبت به برقراری باجه عصر مطابق شرایط فوق اقدام کند.

فاضلیان درباره شعب کشیک بانک مسکن در روزهای عید نوروز گفت: در صورت عادی بودن شرایط با توجه به اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا (استانی)، تعدادی از شعب بانک از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ سوم و چهارم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر شعبه مستقل مرکزی تهران، هر یک از مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق، لازم است نسبت به برقراری کشیک در حداکثر ۳ شعبه اقدام کنند.

به گزارش هیبنا، اسامی شعب کشیک دراستان‌ها و مناطق، از طریق وب سایت بانک مسکن;به آدرس www.bank-maskan.ir، بخش اطلاعیه ها، دردسترس مشتریان قرار دارد.