جامع خبر(جامع نیوز):رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: این شعبه از بانک، نزدیک به ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به تولیدکنندگان صادرات محور استان یزد اختصاص داده که در مقایسه با سال گذشته رشد ۶۸ درصدی را تجربه کرده است. مجید غفوری منش با اشاره به سهم ۷۰ درصدی شعبه یزد از صادرکنندگان […]

جامع خبر(جامع نیوز):رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: این شعبه از بانک، نزدیک به ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به تولیدکنندگان صادرات محور استان یزد اختصاص داده که در مقایسه با سال گذشته رشد ۶۸ درصدی را تجربه کرده است.

مجید غفوری منش با اشاره به سهم ۷۰ درصدی شعبه یزد از صادرکنندگان نمونه استانی در فهرست مشتریان بانک، اظهار داشت: حوزه صنعت بیشترین سهم را از تسهیلات بانک توسعه صادرات به خود اختصاص داده است؛ عمده پروژه های صنعتی استان در حوزه هایی نظیر تولید کاشی و سرامیک، انواع محصولات و مقاطع فولادی، هیدروکربن، انواع لوله پروفیل و نایلون و همچنین کیسه فریزر فعال هستند.
وی از رشد ۵۲ درصدی اعطای اعتبار اسنادی داخلی ریالی در شعبه یزد خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی ریالی طی ده ماهه اول سال جاری در این بانک صادر شده، این در حالی است که سال گذشته در این محدوده زمانی، صدوراعتبار اسنادی وارداتی از شعبه، نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال بوده است.
به گفته غفوری منش، عراق، افغانستان و کشورهای آسیای میانه، عمده مقاصد صادراتی محصولات صنعتی استان یزد هستند.
رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران در ادامه به مشارکت فعال شعبه در بازاریابی، برگزاری نشست های تخصصی اشاره کرد و گفت: حد فاصل سال های ۹۷ تا ۱۴۰۰ نشست های تخصصی مختلفی با هدف معرفی خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات با حضور کارشناسان شعبه، مشتریان بانک و صنعتگران و همچنین تولیدکنندگان استان برگزار شده و برنامه ریزی برای ارتباط بیشتر با فعالان اقتصادی استان در دستور کاراست