جامع خبر(جامع نیوز):دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان ایران، از شب گذشته با حمایت ایرانسل آغاز شد. به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، مسابقات دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان ایران، از ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ طی چهار روز، به میزبانی استان اصفهان و با حضور وسلین وویوویچ سرمربی جدید تیم ملی هندبال مردان، برگزار می‌شود. در این […]

جامع خبر(جامع نیوز):دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان ایران، از شب گذشته با حمایت ایرانسل آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، مسابقات دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان ایران، از ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ طی چهار روز، به میزبانی استان اصفهان و با حضور وسلین وویوویچ سرمربی جدید تیم ملی هندبال مردان، برگزار می‌شود.

در این مسابقات، ۱۰ تیم شامل فولاد مبارکۀ سپاهان، ذوب‌آهن اصفهان، زغال‌سنگ طبس، سپاهان نوین اصفهان، ستارگان دشتستان، رعد پدافند آمل، نفت و گاز گچساران، پاس ناجای قم، صنعت مس کرمان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

پس از پایان این مرحله، چهرۀ چهار تیم برتر مسابقات لیگ برای حضور در مرحلۀ حذفی، مشخص خواهد شد.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان ایران نیز، از امروز از ۲۱ فروردین ۱۴۰۰، به میزبانی شاهرود و با حمایت ایرانسل، آغاز می‌شود. در این مرحله، تیم‌ها طی سه روز برای رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در این رقابت‌ها نیز، هشت تیم شامل یکتا افروز البرز، فولاد مبارکۀ سپاهان، شهرداری ملایر، آتریسای تهران، شهید شاملی کازرون، سنگ آهن بافق، کات شاهرود و تأسیسات دریایی حضور دارند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از ۱۴ دی ۱۴۰۰، طی قراردادی با فدراسیون هندبال، رسماً حامی ورزش هندبال کشور شده است.

این قرارداد، طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور دکتر علیرضا پاکدل رئیس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، برای حمایت نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران از ورزش هندبال کشور، امضا شد.

بر اساس این قرارداد، ایرانسل به عنوان حامی انحصاری، از تیم‌های ملی و رقابت‌های باشگاهی هندبال کشور، در همۀ سطوح و تمام رده‌های سنی، حمایت می‌کند.

حمایت ایرانسل از ورزش هندبال کشور، آغازگر یک دورۀ درخشش در رده‌های مختلف این رشتۀ ورزشی بوده است.

فروردین ماه ۱۴۰۱، در رقابت‌های هندبال ساحلی در دو ردۀ بزرگسالان و نوجوانان، که به میزبانی ایران برگزار شد، تیم‌های ملی ایران توانستند با درخشش و کسب پیروزی در برابر حریفان خود، ضمن به دست آوردن مدال طلا، به مسابقات قهرمانی جهان نیز، راه پیدا کنند.

همچنین تیم ملی نوجوانان دختر ایران، سوم فروردین ماه، توانسته بود با قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، نخستین مدال طلای بانوان را برای هندبال ایران به ارمغان آورد.

در اسفند ۱۴۰۰ نیز، تیم ملی جوانان دختر ایران، توانسته بود با حمایت ایرانسل، مدال نقرۀ رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورده و به مسابقات قهرمانی جهان، راه پیدا کند.

پیش‌تر نیز، در بهمن ۱۴۰۰، تیم ملی هندبال مردان ایران، با حمایت ایرانسل، موفق شده بود با درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا، راهی مسابقات قهرمانی هندبال مردان جهان شود.