جامع خبر(جامع نیوز):شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، چالش و موانعی که بر سر راه ورود برخی شرکت‌های اپراتور ارتباطاتی به بورس وجود دارد را رد کرد. در نهایت با نماد «آسیاتک» در بورس تهران پذیرفته و عرضه اولیه شد. امروز هفتم اردیبهشت، عرضه اولیه سهام آسیاتک به تعداد ۳۰۰ میلیون سهم، معادل ۱۵ درصد از سهام […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، چالش و موانعی که بر سر راه ورود برخی شرکت‌های اپراتور ارتباطاتی به بورس وجود دارد را رد کرد. در نهایت با نماد «آسیاتک» در بورس تهران پذیرفته و عرضه اولیه شد.

امروز هفتم اردیبهشت، عرضه اولیه سهام آسیاتک به تعداد ۳۰۰ میلیون سهم، معادل ۱۵ درصد از سهام «انتقال داده های آسیاتک» به عنوان پانصد و نود و سومین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «اطلاعات و ارتباطات(۷۳)» ، گروه و طبقه «خدمات ارزش افزوده» با کد”۷۳۱۰”، در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد” اسیاتک” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

مدیران آسیاتک اعلام کردند ۱۵ درصد از سهام این شرکت (۱۲ درصد عرضه عمومی و ۳ درصد عرضه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری) در قالب ۴۴۰ میلیون سهم در بورس عرضه اولیه خواهد شد. مدیرعامل این FCP همچنین از فعال شدن قرارداد بیت‌استریم این شرکت با شرکت مخابرات ایران خبر داد.