جامع خبر(جامع نیوز):شرکت آرین دیزل پایا، با حفظ کیفیت محصولات جدیدی را وارد بازار می کند تا نیاز موجود را پاسخ دهد. به گزارش جامع خبراز «پیشرانه» ، سعید محمودی مدیر فروش شرکت آرین دیزل پایا با اشاره به نمایشگاه خودروی شهر آفتاب، اظهار کرد: تقریبا نهمین سالی است که در شرکت آرین دیزل مدیرت […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت آرین دیزل پایا، با حفظ کیفیت محصولات جدیدی را وارد بازار می کند تا نیاز موجود را پاسخ دهد.
به گزارش جامع خبراز «پیشرانه» ، سعید محمودی مدیر فروش شرکت آرین دیزل پایا با اشاره به نمایشگاه خودروی شهر آفتاب، اظهار کرد: تقریبا نهمین سالی است که در شرکت آرین دیزل مدیرت فروش را بر عهده دارم. محصولات ما تجاری بوده و امروز روز مخصوص خبرنگاران بود که بسیار برای بنده هیجان انگیز است، زیرا پس از چند سال توقف برگزاری نمایشگاه، امروز هم حال من و هم حال اصحاب رسانه خوب است و این انرژی را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: شاید سال های گذشته از زاویه ای دیگر به محصول رقبا نگاه می کردیم اما امروز از این زاویه که رقابت وجود دارد و این انرژی به صنعت باز می گردد، بسیار برای صنعت خوشحال هستم.

محمودی گفت: امیدوار هستم آغاز به کار دوباره این نمایشگاه برای صنعت خودرو خوش یمن باشد تا به فعالیت بیشتر باز گردیم.

مدیرفروش شرکت آرین دیزل پایا با اشاره به محصولات این شرکت، تصریح کرد: ما از سال ۹۲ خودروهای تجاری سبک با برند جک وارد کردیم و بر روی محصولات ۵، ۶ و ۸ تن و ۲۰۰ کار کرده ایم. پس از تحریم ها به دلیل قوانین موجود در کشور اجازه واردات نداشتیم و ما در سال های ۹۶ کارهای تولید را در دستور کار داشتیم که به آن سرعت بخشیدیم. درواقع تحریم باعث شد تا به برنامه تولید شتاب بدهیم.

محمودی افزود: نتیجه این اتفاق آن بود که ما در سال ۹۹ اولین محصولات تولیدی مجموعه را به بازار عرضه کردیم که محصول جدیدی به نام «ون سان ری» جک بود که در زمان واردات در سبد محصولات ما وجود نداشت.

وی اضافه کرد: این محصول در بخش حمل و نقل مسافر به سبد محصولات ما اضافه شد. در واقع کاربری ون و مینی بوس را دارد که کاربری شخصی هم دارد و توانستیم از این محصول در بخش سلامت استفاده کنیم. این محصول یکی از پرفروش های آمبولانس در سال ۱۴۰۰ بود.

وی افزود: از سال گذشته ادامه محصولات ما خودروهای ۶، ۸.۵۰۰ و ۹ تن بود که مدل ۹ تن تقریبا در بازار بی رقیب است و محصول بازارسنجی مشترک ما و شرکت جک بود. این مدل خیلی از تقاضا های موجود در بازار را که پیش تر در ۶ تن پاسخ نمی داد، امروز مدل ۹ تن آن را تامین می کند. این مدل بسیار پر فروش است.

محمودی درباره برنامه های پیش روی شرکت گفت: گروه آرین همیشه یک استراتژی دارد که محصولاتی را عرضه کند که در قله کیفیتی قرار داشته باشند. امروز محصول لاماری در سبد محصولات ما قرار دارد اما حفظ کیفیت اولویت ماست. در بخش کامیونت نیز ما خبرهایی داریم که درآینده منتشر می شود. کشنده نیز به عنوان یکی از اعضای مهم سبد محصولات در بخش تجاری اضافه می شود و توسط مجموعه به بازار عرضه می شود