جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با بازدید مدیرعامل صنایع شیر ایران، طرح توسعه‌ای شرکت پگاه فارس با اتکا به توان متخصصان داخلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این مراسم علی‌اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به سیاست های توسعه‌ای شرکت صنایع […]

جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با بازدید مدیرعامل صنایع شیر ایران، طرح توسعه‌ای شرکت پگاه فارس با اتکا به توان متخصصان داخلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این مراسم علی‌اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به سیاست های توسعه‌ای شرکت صنایع شیر ایران گفت: پروژه‌های افتتاح دستگاه استریلایزرUHT با استفاده از تخصص داخلی مهندسان پگاه به بهره‌برداری رسید تا ظرفیت تولید بیش از پیش ارتقا یابد.

وی افزود: دستگاه استریلایزر UHT پگاه فارس با هزینه ریالی راه‌اندازی شد و این در حالی است که خرید مدل مشابه باکیفیت پایین‌تر خارجی تا ۲٫۵ برابر هزینه بیشتر را به شرکت پگاه فارس تحمیل می‌کرد و باعث خروچ ارز از کشور می‌شد.

با بهره‌برداری از این طرح سرمایه گذاری مناسب و هزینه به صرفه ساخت و خرید تجهیزات در مقایسه با نمونه‌های خارجی (تتراپاک، APV و…) و جلوگیری از خروج ارز از کشور، بهبود قابل توجه شاخص های راندمان انرژی و راندمان تولید در مقایسه با دستگاه‌های موجود در شرکت صنایع شیر ایران،کاهش هزینه‌های مترتبه از برون سپاری محصولات استریل، استندبای و یدکی جهت دستگاه UHT مستهلک قبلی و جلوگیری از توفقات طولانی مدت خط، ایجاد اشتغال نیروی انسانی محقق می‌شود.

حذف گلوگاه و افزایش ظرفیت تولید محصولات استریل پگاه فارس، قابلیت توسعه فروش و سهم بازار محصولات استریل در بازارهای داخلی و صادراتی،به روز و پیشرفته بودن دستگاه طبق استانداردهای بین المللی نسبت به دستگاه‌های موجود، استفاده از منابع و توان متخصصین داخلی در مهندسی معکوس و ساخت دستگاه در داخل کشور نیز از دیگر مزایای افتتاح این طرح است.

اهدای گل و تقدیر از زحمات کارگران به‌مناسبت روز کارگر وادای احترام به مقام والای شهدای شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس از دیگر برنامه‌های بازدید مدیرعامل صنایع شیر ایران از پگاه فارس بود.