جامع خبر(جامع نیوز):برای نخستین‏‌بار در ایران، امکان «انتخاب دستی شبکه رادیویی اپراتور میزبان» از طریق پنل سیستم مدیریت اینترنتی حساب، برای مشترکین سیم‏کارت‌‏های هوشمند شاتل‏‌موبایل ممکن شد. به گزارش روابط عمومی شاتل‏‌موبایل، در راستای تسهیل دسترسی مشترکین سیم‏کارت‏‌های شاتل‏‌موبایل به سرویس نوآورانه «انتخاب دستی شبکه رادیویی»، این قابلیت که پیش‌تر از طریق کددستوری #۸*۱* در […]

جامع خبر(جامع نیوز):برای نخستین‏‌بار در ایران، امکان «انتخاب دستی شبکه رادیویی اپراتور میزبان» از طریق پنل سیستم مدیریت اینترنتی حساب، برای مشترکین سیم‏کارت‌‏های هوشمند شاتل‏‌موبایل ممکن شد.

به گزارش روابط عمومی شاتل‏‌موبایل، در راستای تسهیل دسترسی مشترکین سیم‏کارت‏‌های شاتل‏‌موبایل به سرویس نوآورانه «انتخاب دستی شبکه رادیویی»، این قابلیت که پیش‌تر از طریق کددستوری #۸*۱* در دسترس مشترکین قرار گرفته بود، به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل‏‌موبایل نیز اضافه شد. از این پس، مشترکین سیم‏کارت‏‌های هوشمند شاتل‏‌موبایل می‏‌توانند به‏‌صورت آنلاین از طریق پنل مدیریت اینترنتی حساب خود، ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏‌صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده و یا قابلیت انتخاب هوشمند را از همین طریق مجددا فعال کنند.

شبکه تلفن همراه شاتل‏‌موبایل سال گذشته و برای نخستین‏‌بار در ایران، در جهت توسعه قابلیت‌‏های سیم‏کارت‏ هوشمند خود، از راهکار نوآورانه «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» بر بستر کددستوری #۸*۱* رونمایی کرد و اکنون این امکان را فراهم کرده تا مشترکین شاتل‌‏موبایل بتوانند با مراجعه به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل‌‏موبایل به‏‌صورت آنلاین نیز به این سرویس دسترسی داشته باشند.

این خدمت جدید، با توجه به نیازسنجی انجام شده از مشترکین سیم‏کارت‏‌های هوشمند شاتل‏‌موبایل و به‌‏ویژه مشترکینی که از مودم برای اتصال به شبکه استفاده می‌کنند، طراحی و پیاده‌‏سازی شده است.

شاتل‏‌موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به‏‌صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.