جامع خبر(جامع نیوز):روابط عمومی مجتمع مس سونگون در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران عنوان ستاره ملی روابط عمومی در سال ۱۴۰۰ را کسب نمود روابط عمومی مجتمع مس سونگون در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران عنوان ستاره ملی روابط عمومی در سال ۱۴۰۰ را کسب نمود. آیین گرامیداشت و جشن «روز روابط عمومی» سه شنبه […]

جامع خبر(جامع نیوز):روابط عمومی مجتمع مس سونگون در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران عنوان ستاره ملی روابط عمومی در سال ۱۴۰۰ را کسب نمود
روابط عمومی مجتمع مس سونگون در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران عنوان ستاره ملی روابط عمومی در سال ۱۴۰۰ را کسب نمود.

آیین گرامیداشت و جشن «روز روابط عمومی» سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در مرکز همایش‌های صدا و سیما، با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی، ازجمله پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، با رویکرد «روابط عمومی دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین ارتباطی» برگزار شد.
در این مراسم از روابط عمومی مجتمع مس سونگون تقدیر گردیده و لوح و تندیس «ستاره ملی روابط عمومی» در سال ۱۴۰۰، به آن اهدا شد.

در راستای قدردانی از فعالان اثرگذار در حوزه روابط عمومی و پس از بررسی و داوری، از مدیران ارشد حامی روابط عمومی و رسانه با عنوان «ستاره ارتباطی» تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از مدیران روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران(ستاد تهران)، مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک تقدیر شد.

گفتنی است، در این مراسم پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) نیز قرائت شد