عضو هیات مدیره بانک از اجرای طرح سپرده سرمایه‌گذاری ممتاز ۶ ماهه موسوم به طرح ” سپرده‌ ممتاز نهضت ” در بانک مسکن خبر داد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن – هیبنا، علی عسکری عضو هیات مدیره بانک گفت: بانک مسکن برای تنوع بخشی هر چه بیشتر سبد خدماتی خود به تازگی […]

عضو هیات مدیره بانک از اجرای طرح سپرده سرمایه‌گذاری ممتاز ۶ ماهه موسوم به طرح ” سپرده‌ ممتاز نهضت ” در بانک مسکن خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن – هیبنا، علی عسکری عضو هیات مدیره بانک گفت: بانک مسکن برای تنوع بخشی هر چه بیشتر سبد خدماتی خود به تازگی اقدام به افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه ۶ ماهه ممتاز، موسوم به طرح ” سپرده‌ ممتاز نهضت ” کرده است.

وی اظهار داشت: مهلت زمان افتتاح این حساب سه ماه و تا تاریخ ۲۰ مردادماه سال جاری در نظر گرفته شده و نرخ سود آن برای اشخاص حقیقی و حقوقی ۱۵ درصد است.

عضو هیات مدیره بانک افزود: در این سپرده همانندسایر سپرده‌های ممتاز بانک مسکن؛ علاوه بر سود پرداختی و بر اساس مانده متوسط موجودی ، هر ماهه اوراق ممتاز خرید و ساخت مسکن به مشتریان تعلق می گیرد و دارندگان «سپرده ممتاز نهضت» می‌توانند این اوراق را از طریق کارگزاری‌های فرابورس به فروش برسانند.

این مقام مسوول اضافه کرد: حداقل موجودی برای افتتاح حساب طرح ” سپرده‌ ممتاز نهضت ” برای اشخاص حقیقی ۵۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان است. در ضمن ضریب تخصیص اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در این طرح ۳۰ درصد درنظرگرفته شده است.

عسکری در پایان اظهار داشت: با اشاره به استقبال مشتریان از طرح های سپرده ممتاز نظیر« طرح یلدا»،طرح جدید «سپرده ممتاز نهضت» به سبد محصولاتی بانک مسکن افزوده شده است.