جامع خبر(جامع نیوز):ورزشکاران ناشنوای ایرانی با درخشش در بازی‌های المپیک، جایگاه کشورمان را با چهار پله ارتقاء به رده سوم رساندند. به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ورزشکاران ناشنوای ایرانی توانستند با کسب ۴۰ مدال در بیست و چهارمین بازی های المپیک ناشنوایان که از ۱۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه سالجاری […]

جامع خبر(جامع نیوز):ورزشکاران ناشنوای ایرانی با درخشش در بازی‌های المپیک، جایگاه کشورمان را با چهار پله ارتقاء به رده سوم رساندند.

به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ورزشکاران ناشنوای ایرانی توانستند با کسب ۴۰ مدال در بیست و چهارمین بازی های المپیک ناشنوایان که از ۱۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه سالجاری به میزبانی شهر «کاشیاس دوسول» برزیل برگزار شد، جایگاه «ایران» را در این دوره از رقابت ها به مقام سوم ارتقاء دهند.

کاروان اعزامی «صدای ایران» که با شعار «موفقیت در سکوت» و حمایت همراه اول، با ۱۴۰ نفر در رشته های فوتبال، والیبال ساحلی، جودو، کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، تیراندازی (مردان و زنان)، کاراته (مردان و زنان) و تکواندو (مردان و زنان) در این بازی ها شرکت کرده بود، توانست در پایان جایگاه کشورمان را با چهار پله ارتقاء نسبت به دوره گذشته، به رده سوم جدول مدالی برساند.

ورزشکاران ایرانی حاضر در این رویداد بین المللی، با کسب ۱۴ مدال طلا، ۱۲ مدال نقره و ۱۴ مدال برنز توانستند رتبه سوم را بعد از کشورهای اوکراین و ایالات متحده آمریکا، برای کشورمان به ارمغان آورند.

ضمن اینکه تیم‌ کشتی فرنگی ایران با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز، برای نخستین بار قهرمان این دوره از رقابت های المپیک ناشنوایان شد.

همراه اول به عنوان حامی اول ورزش ایران که هم اکنون علاوه بر تیم های ملی ناشنوایان، حامی رسمی تیم های ملی کشتی و والیبال کشورمان است، این افتخارآفرینی را به ورزشکاران ناشنوای کشور و هموطنان تبریک گفته است.