جامع خبر(جامع نیوز):مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس ملک جعفربان روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به همراه احمدی نیا مدیر کل دفتر مدیریت و قمی مدیر کل روابط عمومی مخابرات […]

جامع خبر(جامع نیوز):مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس ملک جعفربان روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به همراه احمدی نیا مدیر کل دفتر مدیریت و قمی مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران با امام جمعه موقت تهران دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد با تاکید بر اهمیت به روز رسانی و توسعه همه جانبه زیرساخت های مخابراتی، بیان داشت: حوزه ارتباطات و مخابرات کشور، نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر مسئولین و دست اندرکاران می باشد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه با اندکی تغییر در نگرش ها، تحولی بزرگ در توسعه صنعت ارتباطات و مخابرات کشور حاصل خواهد شد، اظهار داشت: سرمایه گذاری در زیرساخت ها و شبکه فنی مخابراتی باید اولویت سیاست گذاران و صاحبان شرکت مخابرات باشد.
وی افزود: وضعیت ارتباطات کشور نیازمند تحولات اساسی در حوزه تکنولوژی های جدید و ارایه خدمات جدید و با کیفیت به مردم می باشد.

مهندس ملک جعفریان در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از وضعیت موجود شبکه مخابراتی استان تهران، اعلام کرد: در شرایط فعلی، بخش بزرگی از زندگی مردم از طریق بستر ارتباطی و شبکه مخابراتی تامین می شود، لذا با هم افزایی سازمان ها و شرکت های خدمت رسان و تبادل اطلاعات و امکانات فنی موجود، می توان خدمات بهتر و با کیفیت تری را به شهروندان عرضه کرد.

مدیر مخابرات منطقه تهران در ادامه اظهار داشت: شرکت مخابرات و به ویژه مخابرات استان تهران، با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در اعلام شعار سال جاری، توجه به شرکت های دانش بنیان و تولید کنندگان داخلی را در اولویت تهیه تجهیزات فنی خود قرار داده و در صدد است سهم بیشتری از نیازهای فنی خود را از این طریق تامین نمایند.