جامع خبر(جامع نیوز):مدیر عامل شرکت بیمه سامان از غرفه «پمپیران» در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد. به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمد رضا ضرابیه در جریان این دیدار، فعالیت های نو آورانه «پمپیران» را به عنوان یک سازمان موفق و دانش بنیان ستود و […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر عامل شرکت بیمه سامان از غرفه «پمپیران» در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمد رضا ضرابیه در جریان این دیدار، فعالیت های نو آورانه «پمپیران» را به عنوان یک سازمان موفق و دانش بنیان ستود و از مدیران آن نیز قدردانی کرد.

شرکت پمپ سازی ایران « پمپیران»، یکی از شرکت‌های دانش بینان و زیر مجموعه گروه مالی سامان بوده که در سال ۱۳۵۴ تاسیس شده است.

این شرکت تولید انواع پمپ و الکتروموتورهای شناور را تحت لیسانس KSB آلمان آغاز کرد و در سال‌های بعد موفق شد برای اولین بار، صنعت پمپ را در کشور بومی‌سازی کرده و به خودکفایی برساند.

شرکت پمپیران با به کارگیری فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری و نیز ایجاد ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی، توانسته موفقیت های چشمگیری را در زمینه طراحی، شبیه سازی و بهینه سازی انواع پمپ های صنعتی به دست آورد.

شرکت پمپ سازی ایران، درسال ۱۳۹۴موفق به اخذ رتبه شرکت دانش‌بنیان شده است.