جامع خبر(جامع نیوز):محمد رضا نمازی مدیرعامل سابق “به پرداخت ملت” بعنوان مدیرعامل جدید فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای رفاه معرفی شد. پیش از این رسول محمدی این مسوولیت را برعهده داشت که پس از چهار سال بنا به تشخیص هیات مدیره این فروشگاه دکتر محمدرضا نمازی جایگزین وی شد. عصر دیروز طی مراسمی‌هیات مدیره رفاه ضمن تقدیر […]

جامع خبر(جامع نیوز):محمد رضا نمازی مدیرعامل سابق “به پرداخت ملت” بعنوان مدیرعامل جدید فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای رفاه معرفی شد.

پیش از این رسول محمدی این مسوولیت را برعهده داشت که پس از چهار سال بنا به تشخیص هیات مدیره این فروشگاه دکتر محمدرضا نمازی جایگزین وی شد.

عصر دیروز طی مراسمی‌هیات مدیره رفاه ضمن تقدیر و تشکر از دکتر محمدی بابت زحمات بی بدیل و توسعه قابل قبول این مجموعه طی ۴ سال گذشته، وی را تودیع و دکتر محمدرضا نمازی را بعنوان مدیرعامل جدید فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای رفاه معارفه کرد.

شایان ذکر است فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای رفاه قریب به ۱۵۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد بطوری که ۳۱ استان و بسیاری از شهرستانهای کشور شاهد حضور شعب رفاه هستند.

همچنین این مجموعه طی ۵ سال اخیر پرسنل خود را از حدود ۲۰۰۰ نفر به ۱۵۰۰۰ نفر افزایش داده است

این‌فروشگاه با دارا بودن بیش از ۲۵۰۰ تامین کننده در سراسر کشور امروز به یک سازمان اقصادی بزرگ و رو به جلو تبدیل شده که از این پس اقای محمدرضا نمازی سکان این کشتی را بعهده خواهد داشت