جامع خبر(جامع نیوز):مدیر مخابرات منطقه تهران در همایش تبیین سیاست ها و برنامه های مخابرات منطقه تهران، رئوس محوری و برنامه های تدوین شده برای سال ۱۴۰۱ مخابرات منطقه تهران را تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس ملک جعفریان ضمن خیر مقدم به مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، در […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر مخابرات منطقه تهران در همایش تبیین سیاست ها و برنامه های مخابرات منطقه تهران، رئوس محوری و برنامه های تدوین شده برای سال ۱۴۰۱ مخابرات منطقه تهران را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس ملک جعفریان ضمن خیر مقدم به مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، در سخنانی با بیان اینکه زیرساخت های ارتباطی مناطق مخابراتی استان، اصلی ترین شبکه ارتباطی کشور را در اختیار دارند، اظهار داشت: تامین زیرساخت و واگذاری سرویس هایی نظیر تلفن ثابت و دیتا و سایر فناوری های اطلاعاتی برای هفت میلیون و چهارصد هزار مشترک خانگی، تجاری، سازمان ها و نهادهای دولتی، بخش خصوصی، مراکز نظامی و انتظامی، دستگاه های نظارتی و سایر مراکز، بر حساسیت های کاری و مسئولیت های خطیر مخابرات منطقه تهران افزوده است.

مدیر مخابرات منطقه تهران با اشاره به اینکه ارایه خدمات ارتباطی با بهره گیری از طریق ۴۰ هزار حوضچه مخابراتی و ۲۲ هزار کافو برای ۱۴۰ مرکز مخابراتی و همچنین وجود ۱۵ هزار کیلومتر فیبر نوری و ۱۸ هزار کیلومتر کابل پر زوج مسی در بستری امن در جریان است، خاطرنشان ساخت: مخابرات به مثابه اکسیژن برای جامعه است و تا زمانی که کمبود یا خللی احساس نشود، متوجه اهمیت و ضرورت آن نمی شویم‌. اما به محض بروز قطعی، کمبود و خلاء آن به شدت آشکار می شود.
مهندس ملک جعفریان با تاکید بر ضرورت حفظ و نگهداری از تجهیزات مخابراتی، تصریح کرد: تمامی شرکت های فعال در حوزه فناوری های ارتباطی و همچنین سایر دستگاه ها و سازمان ها از بستر شبکه موجود مخابرات بهره مند هستند و در حقیقت تمامی ارتباطات بر بستر زیرساخت و شبکه ارتباطی مخابراتی صورت می گیرد.
وی در جمع مدیران، معاونان، روسای ادارات و مراکز مخابراتی منطقه تهران با تاکید بر هوشمند سازی نظارت ها در حوزه های مختلف، در خصوص تجمیع واگذاری ها و بهینه سازی امکانات، تمرکز و جمع آوری اموال مازاد، تحلیل بازار و مشتریان و مدیریت تبلیغات در راستای برند سازی و فرهنگ سازی در حوزه مسئولیت های اجتماعی و سایر مسایل پیش رو به ارایه رهنمود های لازم پرداخت.