جامع خبر(جامع نیوز):در جهان امروز که عصر ارتباطات است سامانه های مدیریتی و حاکمیتی بدون ارتباط گیری موثر با مردم قادر به اجرای برنامه ها و اقناع افکار عمومی نیستند. مهمترین حلقه ارتباطی در فرآیند تعامل سازمان با افکار عمومی، روابط عمومی است که با برنامه ریزی نظام مند، در مسیر حفظ و گسترش تعامل […]

جامع خبر(جامع نیوز):در جهان امروز که عصر ارتباطات است سامانه های مدیریتی و حاکمیتی بدون ارتباط گیری موثر با مردم قادر به اجرای برنامه ها و اقناع افکار عمومی نیستند.

مهمترین حلقه ارتباطی در فرآیند تعامل سازمان با افکار عمومی، روابط عمومی است که با برنامه ریزی نظام مند، در مسیر حفظ و گسترش تعامل با کارکنان و شهروندان عمل می کند.

این تعریف، نشانگر اهمیت و جایگاه حساس، مهم و بی‌همتای روابط عمومی به‌عنوان یک واحد پژوهشگر و با نفوذ در جامعه هدف است که روی تصمیم‌گیری‌های کلی سازمانی و نهادی تاثیر می‌گذارد. به عبارت دیگر روابط عمومی‌ها اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیر، کارکنان و مخاطبین هستند که رویکردی مبتنی بر روشن‌گری افکار عمومی بعنوان آیینه تمام نمای دستگاه خدمت رسان، مردم مداری و احترام به حقوق افراد دارند.

اینجانب دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج می نهم و به نوبه خود این روز را به همکاران و فعالان سخت کوش به ویژه روابط عمومی های صنعت بیمه کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون در جهت اعتلای امر اطلاع رسانی را برایتان آرزومندم.

کامران ناقوسی

مدیر روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی