جامع خبر(جامع نیوز):بانک‌پاسارگاد ساعت کار واحدهای خود را از تاریخ ۲۱خرداد۱۴۰۱ تا ۳ شهریور۱۴۰۱ اعلام کرد. به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، بر اساس مصوبه‌ هیأت محترم دولت، با هدف مدیریت مصرف برق در ایام گرم سال، کلیه‌ واحدهای این بانک اعم از شعبه‌ها و واحدهای ستادی (به جز استان‌های خراسان جنوبی، بوشهر، فارس، گلستان و […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک‌پاسارگاد ساعت کار واحدهای خود را از تاریخ ۲۱خرداد۱۴۰۱ تا ۳ شهریور۱۴۰۱ اعلام کرد.

به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، بر اساس مصوبه‌ هیأت محترم دولت، با هدف مدیریت مصرف برق در ایام گرم سال، کلیه‌ واحدهای این بانک اعم از شعبه‌ها و واحدهای ستادی (به جز استان‌های خراسان جنوبی، بوشهر، فارس، گلستان و قزوین)، از تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ تا ۳ شهریور۱۴۰۱، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۱۵ الی ۱۳:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۰۷:۱۵ الی ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان هستند.

هم‌میهنان گرامی می‌توانند با بهره‌مندی از خدمات بانکداری‌الکترونیک اعم از بانکداری‌مجازی، همراه‌بانک پاسارگاد، پی‌پاد، ویپاد، تلفن‌بانک و سامانه #۷۲۰* خدمات بانکی را به صورت غیرحضوری دریافت فرمایند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات هم‌‌وطنان هستند.