رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به اینکه اتحادیه تعمیرکاران خودرو از حضور شرکت های دانش بنیان برای همکاری استقبال می کند ،افزود : درهای اتحادیه بر روی شرکت های دانش‌بنیان باز است و ما آماده هستیم از دانش و توانمندی های شرکت های دانش‌بنیان برای اطلاع رسانی ، خدمات و تولید استفاده کنیم.   […]

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به اینکه اتحادیه تعمیرکاران خودرو از حضور شرکت های دانش بنیان برای همکاری استقبال می کند ،افزود : درهای اتحادیه بر روی شرکت های دانش‌بنیان باز است و ما آماده هستیم از دانش و توانمندی های شرکت های دانش‌بنیان برای اطلاع رسانی ، خدمات و تولید استفاده کنیم.

 

نخستین دوره نمایشگاه « اتومکانیک سپاس» با حمایت ۱۹ اتحادیه و انجمن خودرویی برای اولین بار در سالن نمایشگاهی هتل المپیک تهران برگزار شد.هدف از برگزاری این نمایشگاه تاکید بر توجه به استفاده از قطعات با کیفیت داخلی و کالاهای دارای اصالت و شناسنامه دار است. اتحادیه ها و انجمن های حامی و برگزار کننده نمایشگاه بنا دارند پس از برگزاری این نمایشگاه تشکلی فراگیر در سطح ملی با حضور تمام ذینفعان عرصه تولید ، تامین ، توزیع و خدمات خودرویی تاسیس کنند.

علیرضا نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو،درخصوص برپایی نمایشگاه اتومکانیک سپاس گفت: هدف ما از برگزاری نمایشگاه این است که زنجیره تولید ، توزیع و مصرف کننده سر یک میز بنشینند و با اجماع نظر، مشکلات پیش رو را حل کنند.
وی با گلایه از عدم حضور برخی از شرکت ها که پیش از برپایی نمایشگاه اعلام حضور کرده بودند، گفت : زمانی که موضوع برپایی نمایشگاه مطرح شد ، تعدادی از قطعه سازان استقبال کردند و قول حضور دادند اما امروز و در مراسم افتتاحیه شاهد عدم حضور آن ها بودیم .
نیک آئین  با بیان اینکه نمایشگاه های این چنینی در بسیاری از کشورها دنیا با حضور پر قدرت شرکت ها برگزار می شود ، افزود :  دلیل  حضور پر رنگ شرکت ها این است که افراد حاضر با هدف اصلی نمایشگاه که برگزاری کلاس های آموزشی و تبادل نظرات برای ارتقای کیفیت محصولات است ، آشنا هستند .
وی ادامه داد : این عدم حضور در کشور ما  شاید نشان آن باشد که شرکت ها با هدف اصلی برگزاری این گونه نمایشگاه ها آشنا نیستند . البته ما قدردان  شرکت های حاضر و البته شرکت هایی که حضور نیافتند هستیم و امیدواریم که در نمایشگاه سال آینده «اتومکانیک» حضور پیدا کنند .
نیک آئین اظهار داشت : با حضور شرکت ها در این گونه نمایشگاه ها بسیاری از مشکلات دانش فنی در صنف مکانیک حل خواهد شد  ، چون مصرف کننده نهایی که مکانیک هستند با تولید کننده سر میز مذاکره می نشیند ، به این ترتیب بسیاری از تست های میدانی و مشکلات مربوطه به آن ها  در گفت و گوهای کاری نمایشگاه حل خواهد شد که این موضوع دستاورد بزرگی دارد .
وی با اشاره به اینکه اتحادیه تعمیرکاران خودرو از حضور شرکت های دانش بنیان برای همکاری استقبال می کند ،افزود : درهای اتحادیه بر روی شرکت های دانش‌بنیان باز است و ما آماده هستیم از دانش و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای اطلاع رسانی ، خدمات و تولید استفاده کنیم.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تصریح کرد : ما با برگزاری این نمایشگاه امیدواریم  بتوانیم  کالای با اصالت و با کیفیت را به صاحبان خودرو، شبکه توزیع و تعمیرکاران خودرو معرفی کرده و گامی بزرگ در به انزوا کشیدن کالای تقلبی برداریم .
وی تاکید کرد : در واقع این نمایشگاه قرار است ارتباط مستمری میان تعمیر کار به عنوان مصرف کننده تخصصی و تولید، بازرگان و توزیع کننده برقرار کند. ما امیدواریم با همیاری و همفکری به نتایجی بزرگی در این خصوص دست پیدا کنیم.

گفتنی است اولین نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»  ساعت ۳ بعداز ظهر امروز چهارشنبه ۸ تیرماه افتتاح شد و تا روز ۱۱ تیرماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ برای بازدید عمومی دایر خواهد بود