جامع خبر(جامع نیوز):بانک صنعت و معدن در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال و شفاف سازی اطلاعات از سامانه “تسهیلات من” رونمایی کرد.   به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، سامانه “تسهیلات من” در راستای راهبردها و سیاست های بانک و طرح تحول بانکداری دیجیتال و با اهدافی همچون شفافیت انضباط مالی بانک […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک صنعت و معدن در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال و شفاف سازی اطلاعات از سامانه “تسهیلات من” رونمایی کرد.

 

به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، سامانه “تسهیلات من” در راستای راهبردها و سیاست های بانک و طرح تحول بانکداری دیجیتال و با اهدافی همچون شفافیت انضباط مالی بانک ، بهبود کیفیت رابطه بانک با مردم و شفاف سازی اطلاعات تسهیلات اعطایی برای ذینفعان، طی هفته جاری توسط مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک راه اندازی شده است.
این سامانه، علاوه بر تسهیل دسترسی اطلاعات تسهیلات برای مشتری، شرایط مشابه برای سایر ذینفعان از جمله سهامدار ، هیات مدیره و ضامنین را نیز فراهم می آورد. اطلاعاتی از قبیل جدول اقساط به تفکیک اصل، سود و جریمه و جریمه استمهال ، جدول بازپرداختهای مشتری به تفکیک اصل، سود، جریمه و جزئیاتی از اطلاعات قرارداد از جمله میزان اصل تسهیلات و نرخ های سود و جریمه در اختیار ذینفعان قرار گرفته و نیز امکان دانلود نسخه ای از قرارداد منعقد شده بین مشتری و بانک ، از طریق سامانه یاد شده فراهم می باشد.
مشتریان و سایر ذینفعان تسهیلات بانک صنعت و معدن می توانند از طریق لینک تسهیلات من  با استفاده از کد ملی یا شماره مشتری، پس از دریافت پیامک کد احراز هویت، وارد سامانه مذکور شوند.
گفتنی است، در مراحل نخست عملیاتی شدن این سامانه تصویر قراردادهای تسهیلات سال ۱۴۰۱ بر روی سیستم قرار گرفته است و به تدریج قراردادهای تسهیلاتی قدیمی تر نیز در این سامانه بارگذاری خواهد شد.

مشتریان می‌توانند جهت استفاده از این سامانه به تارنمای اینترنت بانک صنعت و معدن بخش خدمات الکترونیکی مراجعه نمایند.