جامع خبر(جامع نیوز):سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به مناسبت ۲۲ تیرماه که در تقویم رسمی کشور روز ملی فناوری اطلاعات نام‌گذاری شده، رویداد «بزرگداشت روز فناوری اطلاعات» را روز چهارشنبه این هفته در هتل اسپیناس بلوار کشاورز برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، این رویداد با همراهی بانک […]

جامع خبر(جامع نیوز):سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به مناسبت ۲۲ تیرماه که در تقویم رسمی کشور روز ملی فناوری اطلاعات نام‌گذاری شده، رویداد «بزرگداشت روز فناوری اطلاعات» را روز چهارشنبه این هفته در هتل اسپیناس بلوار کشاورز برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، این رویداد با همراهی بانک مرکزی، وزارت ارتباطات، سازمان بورس، پلیس فتا و حمایت برندهایی چون تجارت الکترونیک پارسیان، آداک فناوری مانیا، شرکت جویا، شرکت ملی خدمات انفورماتیک، تلویزیون اینترنتی آیو، شرکت ترنا و با حضور بیش از ۵۰۰ چهره کسب‌وکاری، اصحاب رسانه و پیشکسوتان صنوف مختلف فاوا برگزار می‌شود.

ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله سازمان نصر تهران، سخنرانی‌ چهره‌های صنفی، کسب‌وکاری و دولتی، پنل انتقال تجربه صنفی، سخنرانی درباره چرایی و اهمیت روز فناوری اطلاعات، بررسی جامعه‌شناسانه نقش فناوری اطلاعات و مظاهر آن در زندگی ایرانیان و اهدای مدال روز فناوری اطلاعات از بخش‌های مختلف این رویداد هستند.

در این رویداد چهره‌هایی چون امیرحسین سعیدی نائینی، محمد خوانساری، حسین اسلامی، شهاب جوانمردی، دکتر مقصود فراستخواه، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، مهران محرمیان، صادق فرامرزی، میلاد منشی‌پور و… در ارائه‌ها و پنل‌های مختلف به ارائه دیدگاه‌های خود درباره بازار و صنعت فناوری اطلاعات و اهمیت ابعاد اقتصادی-اجتماعی آن خواهند پرداخت.

امسال برای اولین‌بار به‌طور رسمی ۲۲ تیرماه در تقویم به‌عنوان روز ملی فناوری اطلاعات نام‌گذاری شده است. انتخاب این روز به‌دلیل همزمانی آن با زادروز محمدبن‌موسی خوارزمی؛ دانشمند شهیر ایرانی و مبدع الگوریتم است؛ الگوریتمی که نقش بسزایی در توسعه علوم رایانه داشته و این یعنی شاید قرن‌ها پیش، گام اول زندگی هوشمند را خوارزمی، احتمالاً بدون آنکه بداند در آینده چه تأثیری خواهد گذاشت، برداشته باشد. این روز به مناسبت زادروز این دانشمند برجسته و در راستای فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی درباره اهمیت فناوری اطلاعات در تقویم ملی گنجانده شده و سازمان نصر تهران اعلام کرده همگرایی صنفی و توجه به اولویت‌های این صنعت از اهداف برگزاری این رویداد خواهد بود.

رویداد روز ملی فناوری اطلاعات از ساعت ۱۸ تا ۲۳ روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه در هتل اسپیناس بلوار کشاورز برگزار خواهد شد.

ضروری است کسانی که دعوتنامه رویداد را دریافت کرده‌اند برای نهایی شدن حضور حتما مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

گفتنی است مراسم روز فناوری اطلاعات به صورت زنده از آیو پخش می‌شود و کسانی که در رویداد حضور ندارند می‌توانند به صورت زنده آن را از آیو دنبال کنند.