جامع خبر(جامع نیوز):مدیر امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران، از انعقاد ۶۱ فقره قرارداد و صدور دو هزار و ۶۵۵ کارت فعال مروارید، طی سه ماهه ابتدایی سال جاری در شعب سراسر کشور خبر داد.    به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، علیرضا واحدپور مدیر امور استان‌ها و بازاریابی با […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران، از انعقاد ۶۱ فقره قرارداد و صدور دو هزار و ۶۵۵ کارت فعال مروارید، طی سه ماهه ابتدایی سال جاری در شعب سراسر کشور خبر داد.

 

 به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، علیرضا واحدپور مدیر امور استان‌ها و بازاریابی با اعلام این خبر افزود: در سه ماهه ابتدایی سال جاری، شعبه مستقل ۶۶۶، مدیریت شعب منطقه شرق تهران ۴۵۰، مدیریت شعب استان البرز ۱۹۵، مدیریت شعب منطقه غرب تهران ۱۶۵، مدیریت شعب استان های مرکزی و بوشهر به ترتیب ۱۵۵ و ۱۵۴ صادر کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا پایان خردادماه سالجاری ۶۱ فقره قرارداد مروارید کارت منعقد شده و بر اساس این قراردادها دو هزار و ۶۵۵ کارت فعال مروارید در شعب سراسر صادر شده است، تصریح کرد:  ۶۷ درصد مروارید کارت‌ها، در مدیریت شعب استان‌های البرز، مرکزی و بوشهر، شعبه مستقل و مدیریت شعب مناطق استان تهران و ۳۳ درصد کارت‌های فعال مروارید در سایر استان‌ها صادر شده است.
واحدپور ادامه داد: همچنین شعب تجریش، مستقل، کیش و شهرری در سالجاری بالاترین میزان کارمزد و شعب مستقل و تجریش بالاترین تعداد کارت صادره را داشته اند.
بر اساس این گزارش، خدمات کارت اعتباری مروارید از آبان ماه سال ۹۸ با هدف جذب شرکت‌ها و فروشگاه‌های ارائه کننده کالا و خدمات در شعب بانک راه‌اندازی شده است.