جامع خبر(جامع نیوز):نسخۀ Android TV اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، منتشر شد. 🔸این نسخه از اپلیکیشن، قابلیت نصب روی تلویزیون‌های اندرویدی و اندروید باکس‌ها را دارد و کاربران لنز می‌توانند از این طریق، برنامه‌های لنز را به صورت مستقیم روی تلویزیون هم تماشا کنند. 🔸کاربران تلویزیون اینترنتی لنز که نسخۀ اندروید تی‌وی را نصب کنند، […]

جامع خبر(جامع نیوز):نسخۀ Android TV اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، منتشر شد.
🔸این نسخه از اپلیکیشن، قابلیت نصب روی تلویزیون‌های اندرویدی و اندروید باکس‌ها را دارد و کاربران لنز می‌توانند از این طریق، برنامه‌های لنز را به صورت مستقیم روی تلویزیون هم تماشا کنند.
🔸کاربران تلویزیون اینترنتی لنز که نسخۀ اندروید تی‌وی را نصب کنند، اشتراک سه ماهۀ این اپلیکیشن را به‌عنوان هدیه دریافت می‌کنند. هر چند کاربران ایرانسلی لنز، می‌توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، برنامه‌های موجود در لنز را با تعرفۀ تمام‌بهای اینترنت مشاهده کنند.
🔸اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی، پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.