مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی از سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه برای ساخت ۵ لوکومتیو دیگر برای به‌کارگیری در سیستم حمل‌ونقل ریلی کشور خبر داد. میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی اظهار کرد: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ حد نصاب جدیدی از تولید ناوگان ریلی ثبت شد که بر همین اساس بخشی از عقب‌ماندگی و بدهی‌های […]

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی از سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه برای ساخت ۵ لوکومتیو دیگر برای به‌کارگیری در سیستم حمل‌ونقل ریلی کشور خبر داد.

میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی اظهار کرد: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ حد نصاب جدیدی از تولید ناوگان ریلی ثبت شد که بر همین اساس بخشی از عقب‌ماندگی و بدهی‌های گذشته جبران شده است.

وی افزود: ۶ لوکومتیو با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخته شده یا بازسازی شده است و ساخت ۵ لوکومتیو جدید نیز به فولاد مبارکه سپرده شده است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: برای اتصال راهگذار شمال جنوب و غرب شرق به دنبال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت جهاد کشاورزی داشته‌ایم برای حمل و نقل کالای اساسی با استفاده از حمل و نقل ریلی برنامه‌ریزی شده و حمل بار به سمت واگن‌های لبه‌دار پیش رفته است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران همچنین از افزایش ۱۵۰ درصدی حمل کالا از طریق شبکه حمل و نقل ریلی خبر داد.