جامع خبر(جامع نیوز): معاون منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از آغاز ثبت‌نام داوطلبان استخدام پیمانی جهت تأمین نیروی انسانی در سراسر کشور خبر داد. ابوالفضل عفت‌نژاد با اعلام این خبر گفت: ظرفیت استخدام پیمانی در مشاغل کارشناسی را ۳ هزار و ۳۷۶ نفر و برای مشاغل غیر کارشناسی را یک هزار و ۱۲۰ نفر برشمرد […]

جامع خبر(جامع نیوز): معاون منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از آغاز ثبت‌نام داوطلبان استخدام پیمانی جهت تأمین نیروی انسانی در سراسر کشور خبر داد.

ابوالفضل عفت‌نژاد با اعلام این خبر گفت: ظرفیت استخدام پیمانی در مشاغل کارشناسی را ۳ هزار و ۳۷۶ نفر و برای مشاغل غیر کارشناسی را یک هزار و ۱۲۰ نفر برشمرد که همگی در تاریخ جمعه مورخ ۱۴۰۱/۷/۱۵ به صورت همزمان در مراکز استان‌های کشور برگزار می‌شود.

به گفته معاون منابع انسانی سازمان تامین‌اجتماعی؛ متقاضیان می‌تواننداز امروز لغایت یکشنبه ۶ شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ثبت نام کنند.

عفت‌نژاد تاکید کرد: نکته حائز اهمیت و ویژه در این آزمون، لحاظ کردن امتیاز بومی (۴۰ درصد امتیاز بومی شهرستان) و همچنین قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های تابعه) و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) است.