استاد آرون: فرزاد وجیهی . استراتژی هوشمندانه ، مدیریت سرمایه آگاهانه و سبک معاملاتی منحصربه‌فرد یک تریدر، تأثیر به سزایی در عبور از شکست‌ها و موانع راه پرپیچ ‌وخم فارکس دارد. دنیای فارکس و بازارهای مالی شگفت انگیز و پر هیجان است ، و برخلاف تصور عامه تنها تعداد انگشت‌شماری از معامله گران هستند […]

 

استاد آرون: فرزاد وجیهی

.
استراتژی هوشمندانه ، مدیریت سرمایه آگاهانه و سبک معاملاتی منحصربه‌فرد یک تریدر، تأثیر به سزایی در عبور از شکست‌ها و موانع راه پرپیچ ‌وخم فارکس دارد.
دنیای فارکس و بازارهای مالی شگفت انگیز و پر هیجان است ، و برخلاف تصور عامه تنها تعداد انگشت‌شماری از معامله گران هستند که می‌توانند با مقدار کمی سرمایه به فارکس ورود کنند و آن را به میلیون‌ها تبدیل کنند .
گاهی مشاهده می شود شماری از تریدرها به صورت مقطعی موفقیت هایی کسب می کنند و پس از آن از دنیای ترید محو می شوند، اما بی شک بهترین تریدرهای فارکس در جهان آن هایی هستند که توانسته اند زنجیره موفقیت های خود را پیوسته و همیشگی نگه دارند.
از جملهِ این بهترین تریدرهای فارکس در ایران و جهان که موفقیت های چشمگیری در عرصه ترید داشته و کارنامه موفقش مورد توجه قرار گرفته ،استاد آرون است.فرزاد وجیهی با نه سال حضور پیاپی و موفق در بازارهای مالی،فارکس،ارزهای دیجیتال،سهام های بین المللی و انرژی و فلزات، بهترین تریدر ایرانی شناخته می‌شود.
همه‌ی ویژگی‌های یک تریدر حرفه‌ای در وی به یکجا جمع شده است؛ ریسک‌پذیری باورنکردنی‌اش، روش متقابلش در خواندن حرکت‌های بالقوه در بازار سهام، مشتقه‌ها و کالاها و برای تحمل ضررهای هنگفت و همچنین افزایش ثروت(طبق شنیده ها تا مرز حدود ۱۵۰ میلیون دلار رقم درآمد وی بوده است) و از همه مهم‌تر شفافیت اش در معاملات.
همچنین فرزاد وجیهی (استاد آرون) دارای شفافیت کامل در نمایش معاملات لایو به شکلی تقریباً مستمر در پیج اینستاگرامش، دارای استیتمنت معاملاتی باسابقه کافی استیتمنت که در معرض دید عموم قرارگرفته، و نیز ارائه دوره‌های آموزشی حرفه‌ای و رایگان است.
مجموعه ویژگی‌های ذکرشده به‌علاوه بنیان استراتژی معاملاتی شخصی برای خودش که بامطالعه دقیق و زیاد قیمت به وجود آورده، در حال حاضر وی را به‌عنوان بهترین تریدر ایران در فارکس معرفی می‌کند.
علاوه بر موفقیت به‌عنوان یک معامله‌گر در بازارهای مالی، هلدینگ بین‌المللی آرون گروپس را تأسیس کرده که در حال حاضر از بیش از یک میلیون کاربر پشتیبانی می‌کند.
همچنین مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری آرون را نیز در دست دارد که در سال ۲۰۲۱ به طور تقریبی ۱۹۲ درصد برای سهامداران صندوق سوددهی داشت.
فرزاد وجیهی با حجم بسیار بالای معاملات روزانه( حدودا روزانه ۱۰ میلیون دلاربرآورد شده) نه‌تنها به‌عنوان برترین تریدر ایرانی شناخته می‌شود، بلکه در میان بهترین‌های بازار فارکس دنیا جای گرفته است.
وی در سایت معروف و معتبر MQL هم‌ردیف برترین تری‌ترها ی جهان قرارگرفته است، و موجودی حساب معاملاتی متصل به وب‌سایت ام کیو ال و نیز اطلاعات حساب معاملاتی‌اش موردتوجه قرارگرفته است.
اما مسیر موفقیت بهترین تریدر ایران چگونه طی شد؟
فرزاد وجیهی متولد ۱۳۶۷ در اهواز ، فعالیتش را از معاملات خودرو که شغل خانوادگی شان بود ، آغاز کرده و سپس وارد بازار های مالی شد.
بین سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ در بازار های داخلی طلا ، دلار و سکه ایران فعالیت گسترده ای داشت،اتاق های سرمایه گذاری راه اندازی و سرمایه گذاری های کلانی کرد و سپس وارد بازار های بین المللی شد.
وی فعالیت مالی خود را از اهوازآغاز کرد و سپس ،تهران ، استانبول ، استکهلم و اکنون ساکن لندن است. در۱۳۸۶ ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزند پسری ۱۰ ساله به نام آرون است .
بی شک در مسیر معاملات ً برای همه امکان شکست وجود دارد، اما افرادی چون فرزاد وجیهی موانع را قهرمانانه کنار زده و بارها و بارها تلاش کردند تا به راهی فراسوی ناممکن ها دست یافتند و آن‌قدر به تلاش ادامه می‌دهند تا به موفقیت برسند.

گوشه ای از تلاش های بهترین تریدر های کریپتو در فارکس را به امید اینکه الهام بخش راهتان باشد به قلم در آوردیم، امید که راهگشا باشد.