بسم الله الرحمن الرحیم 🔅هفدهم مرداد بهانه مناسبی است تا از خدمات خبرنگاران عزیز تقدیر و سپاسگزاری شود. انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و تنها انقلاب فرهنگی معاصر است که با تکیه بر ایدئولوژی و مکتب مسیر خود را یافته است. 🔅بی شک تلاش خبرنگاران و کارکنان عرصه خبر در شکل دهی و انسجام […]

بسم الله الرحمن الرحیم
🔅هفدهم مرداد بهانه مناسبی است تا از خدمات خبرنگاران عزیز تقدیر و سپاسگزاری شود. انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و تنها انقلاب فرهنگی معاصر است که با تکیه بر ایدئولوژی و مکتب مسیر خود را یافته است.
🔅بی شک تلاش خبرنگاران و کارکنان عرصه خبر در شکل دهی و انسجام و باروری درخت انقلاب نقشی بی بدیل و بی همتا بوده است. ادامه مسیر بالندگی نظام و کشور عزیزمان ایران نیز در سایه تلاش و همت این عناصر پاک و دلسوز، هموار و هموار تر خواهد شد.
🔅کشور سربلند ایران امروز در موقعیت بسیار حساس و سرنوشت سازی قرار گرفته و کارهای بزرگ و عظیمی در حوزه های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، دیپلماسی، دفاعی، فرهنگ، اقتصاد و سایر حوزه ها در حال انجام است که بار مسئولیت خبرنگاران را در انعکاس این خدمات به مردم سنگین نموده است.
🔅دقت و سرعت عمل در اطلاع رسانی دو وجه موفقیت در جنگ روانی دشمن است که امروزه بیش از پیش تاثیر آن بر فضای رسانه‌ای کشور احساس می‌شود، لذا می طلبد خبرنگاران عزیز ضمن در نظر گرفتن سایر وجوه خبری این دو مولفه را بیشتر از قبل مد نظر قرار داده و با رویکرد غلبه بر تاکتیک‌های دشمن ابتکار عمل را از دشمن گرفته و فضای رسانه ای کشور را به سمت انعکاس اخبار امیدآفرینِ خدمات رسانی به مردم در جهت نشاط افزایی و همچنین انعکاس بهتر و سریعتر مشکلات موجود در جهت رفع دغدغه مردم و کمک به مسئولان سوق دهند. لازم می‌دانم به نوبه خود از تلاش همه فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی، علی الخصوص خبرنگارانی که خالصانه و مجاهدانه و دلسوزانه برای بازتاب خدمات فرزندان این آب و خاک در منطقه ویژه اقتصادی لامرد قطب نوظهور صنعتی کشور تلاش می‌کنند، سپاسگزاری نمایم.
🔅همچنین در مقابل عظمت و بزرگی شهدای خبرنگار و بویژه خبرنگار شهید حاج محمود صارمی سر تعظیم فرود می آورم و یقین قلبی دارم که ایران عزیز با کمک سربازان خط مقدم عرصه فرهنگ یعنی خبرنگاران و فعالین رسانه، در جنگ فرهنگی نیز دشمن را ناامید خواهد کرد و وعده الهی محقق خواهد شد که:
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

احسان انصاری
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد