جامع خبر(جامع نیوز):چهاردهمین آزمون سنجش معلومات ارزی کارکنان بانک ملی ایران به طور همزمان در تهران و ۱۷ حوزه ‌منتخب کشور برگزار شد.    به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این آزمون ۸۵۰ نفر از کارکنان بخش ارزی این بانک،  ساعت ۹ صبح جمعه، ۲۸ مردادماه به طور همزمان در سراسر کشور […]

جامع خبر(جامع نیوز):چهاردهمین آزمون سنجش معلومات ارزی کارکنان بانک ملی ایران به طور همزمان در تهران و ۱۷ حوزه ‌منتخب کشور برگزار شد.

 

 به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این آزمون ۸۵۰ نفر از کارکنان بخش ارزی این بانک،  ساعت ۹ صبح جمعه، ۲۸ مردادماه به طور همزمان در سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

محسن امین زارع عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین الملل، فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی، مهدی لطیفی رئیس اداره کل آموزش و تنی چند از دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران با حضور در دانشگاه امیرکبیر حوزه برگزاری تهران، از روند برگزاری این آزمون بازدید کردند.

فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در حاشیه برگزاری این آزمون در دانشگاه امیرکبیر تهران ، توجه و تاکید بر  آموزش مدیران و کارکنان با دانش تخصصی و به روز را ، یکی از موضوعات مهم  در بخش نیروی انسانی دانست.

وی به تقویت توسعه همکاری های دوجانبه بانک ملی ایران با بانک های بین المللی اشاره کرد و گفت: برای بهبود و تقویت حوزه بین الملل و افزایش معلومات و دانش کارکنان بانک باید از تجارب واحدهای خارج از کشور، ظرفیت و پتانسیل های مراکز معتبر دانشگاهی و منتخب آموزشی کشور بهره مند شویم.

همچنین فرهاد معقول آموزش را موتور محرکه سازمان دانست و گفت: برای ارائه خدمات با کیفیت در فضای رقابتی امروز لازم است کارکنان بانک به دانش روز مجهز باشند.

وی راهبرد کنونی بانک را آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و بادانش دانست و افزود: با برگزاری چنین آزمون هایی به،  بروزرسانی و محک زدن دانش کارکنان کمک خواهیم کرد تا سطح دانش کارکنان سنجیده شود.

مهدی لطیفی رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران نیز با اشاره به لزوم ارتقای توان فنی و تخصصی کارکنان بانک گفت: بنا داریم با برگزاری کلاس های آموزشی منسجم و آزمون های تعیین سطح، کارکنان بانک را با قدرت و بیش از گذشته در خدمت اقتصاد کشور قرار دهیم.

لازم به ذکر است از تعداد کل ۸۵۰ نفر ثبت‌نام کنندگان در این آزمون در کل کشور ۴۳۰ نفر در حوزه امتحانی تهران و  ۴۲۰ نفر در سایر مراکز به طور همزمان به رقابت پرداختند.

نتایج آزمون ظرف مدت یک ماه از تاریخ برگزاری، از طریق سایت بانک اطلاع‌رسانی خواهد شد.