جامع خبر(جامع نیوز):تلفن ثابت شهروندان تهرانی که طی روزهای اخیر دچار اختلال و یا قطع شده اند، به شماره تلفن همراه آنان منتقل می شود. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، درپی بروز حادثه در یکی از حوضچه های مخابرات منطقه ۸ تهران، تلفن ثابت تعدادی از مشتریان مخابرات قطع یا دچار اختلال شده […]

جامع خبر(جامع نیوز):تلفن ثابت شهروندان تهرانی که طی روزهای اخیر دچار اختلال و یا قطع شده اند، به شماره تلفن همراه آنان منتقل می شود.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، درپی بروز حادثه در یکی از حوضچه های مخابرات منطقه ۸ تهران، تلفن ثابت تعدادی از مشتریان مخابرات قطع یا دچار اختلال شده است.
مخابرات منطقه تهران، ضمن عذرخواهی و تشکر از سعه صدر شهروندان تهرانی، اعلام می دارد درپی بروز حادثه در یکی از حوضچه های مخابراتی و قطع و ایجاد اختلال در ارتباط تلفن ثابت یا اینترنت این دسته از مشترکین، همکاران بخش های فنی مخابرات بطور شبانه روزی و با تمام امکانات مشغول کار هستند تا در کمترین زمان ممکن. آسیب های وارده به شبکه کابل ارتباطی را برطرف کرده و ارتباطات پایدار شهروندان تهرانی در حوزه تلفن و اینترنت برقرار شود.
شایان ذکر است آن دسته از مشتریان مخابرات تهران که تلفن ثابت آنان در روزهای اخیر به این علت قطع شده، در صورت تمایل می توانند شماره تلفن ثابت قطع شده خود را از طریق تلفن همراه مالک آن خط تلفن، به سر شماره ۰۲۱۲۰۲۱ پیامک‌ یا با شماره ۲۰۲۱ واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران تماس حاصل نمایند، تا در اولین فرصت و پس از بررسی های لازم، در خصوص انتقال مکالمه خط ثابت به همراه آنان از طریق بخش فنی مخابرات منطقه تهران اقدام شود.بدیهی است هزینه های انتقال مکالمه به تلفن همراه مشترکین در این مدت رایگان خواهد بود.