جامع خبر(جامع نیوز):به مناسبت سومین سالگرد ورود گلدیران به عرصه تجهیزات IT، همایش بزرگ دولتی و سازمانی این شرکت در محل هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار شد.  شرکت گلدیران با بیش از سه دهه سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی، صوتی و تصویری در سال ۱۳۹۸ تولید محصولات IT و کامپیوتر را نیز آغاز کرد […]

جامع خبر(جامع نیوز):به مناسبت سومین سالگرد ورود گلدیران به عرصه تجهیزات IT، همایش بزرگ دولتی و سازمانی این شرکت در محل هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار شد.

 شرکت گلدیران با بیش از سه دهه سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی، صوتی و تصویری در سال ۱۳۹۸ تولید محصولات IT و کامپیوتر را نیز آغاز کرد و با تکیه بر تحقیقات بازار، نیاز سنجی مشتریان و بهره جویی از تکنولوژی روز دنیا توانست توسط یک تیم مجرب و جوان محصولات باکیفیتی را نیز به بازار تجهیزات IT ارائه دهد؛ شرکت گلدیران همواره خود را متعهد به شعار سال یعنی “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” می‌داند و فعالیت‌های خود را با این نام همراستا، هم جهت و هم سوکرده است و با گذشت سه سال از ورود موفقیت‌آمیز گلدیران به این عرصه، این شرکت طی برگزاری همایش بزرگ دولتی و سازمانی از همراهان و حامیان خود  تقدیر و تشکر کرد.

ثبت برند جی پلاس در اروپا

حسین تنهایی؛ نایب رییس هیئت مدیره گروه توسعه گلدیران در ابتدای این مراسم اظهار داشت: گلدیران بیش از ۳۲ سال است که کارش را شروع کرده و نزدیک به ۱۷ سال است که در زمینه تولید قدم برداشته است.  این برای ما توفیقی بوده که بتوانیم به عنوان یک تاجر، تنها تجارت نکنیم بلکه با استفاده از امکانات و با تکیه بر علم روز بتوانیم محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه کنیم و این وظیفه ما نسبت به کشورمان بوده است. ضمن اینکه هرکدام از ما نسبت به توان مالی، اقصادی، سیاسی، اجتماعی‌ و دانشی که داریم مسئول و پاسخگو هستیم.

لازم است بگویم اگر  وجود سختی‌ها نبود ما هنوز برند خودمان یعنی جی پلاس را نداشتیم؛ اما خداروشکر به واسطه مواجه با این سختی‌ها این برند را در اروپا ثبت کرده‌ایم و سعی داریم آن را در سطح جهانی معرفی نماییم.

اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۱۵هزار و ۲۸۶ نفر در جی‌پلاس

تنهایی در ادامه عنوان کرد: همان‌طور که می‌دانید تولید دردسرهای زیاد اما درآمد کمی دارد، اما واردات کالا اینگونه نیست؛ اما ما قصد داشتیم کاری ماندگار کنیم؛ بنابراین همانطور که می‌دانید شرکت گلدیران سهامی عام است و ما قصد داریم با دید بازار سرمایه و ورود به بازار بورس این برند را ادامه و توسعه دهیم.

باتوجه به شرایط خاصی که پیش‌تر وجود داشت کمی افت کاری داشتیم ولی خداروشکر در حال حاضر ۲ هزار و ۲۸۶ نفر پرسنل رسمی و نزدیک به ۱۳ هزار نفر پرسنل جانبی داریم و افتخارمان این است که از تعداد نیروی انسانی ما کم نشده است. همه شما می‌دانید که در موضوع موفقیت شرکت‌ها گزینه‌ها به ترتیب Product،Price،Poromotion،Place و People هستند اما به تازگی گزینه People در صدر این فهرست قرار دارد و رضایت مردم در اولویت است.

تنوع در سبد محصولات جی پلاس

پیش‌تر ما تنها در تولید لوازم خانگی فعالیت داشتیم اما حالا به لطف خدا این شبکه را توزیع و گسترش  داده‌ایم و سه سال است به بخش‌های دیگری همچون آی تی و لوزام اداری نیز ورود کرده‌ایم؛ و این برای ما باعث افتخار است به طور مثال موبایلی با برند ایرانی تولید می‌کنیم و در برنامه‌های آینده قصد داریم تنوع محصولاتمان بیشتر هم شود. با توجه به این که همکاریمان با مدیر تولید کشور کره را ادامه داده‌ایم و در بحث تامین منابع نیز همان منابعی که توسط کره ای ها تامین می‌شود را از کشورهای چین،کره، لهستان و ترکیه تامین می‌کنیم و  امید داریم از نظر کیفیت نیز رشد بیشتری داشته باشیم. ضمن اینکه در بحث خدمات پس فروش نیز  کره ای ها اعتقاد دارند  گلدیران در کل خاورمیانه بهترین است.

تولید محصولات جی پلاس با تکنولوژی روز دنیا

در ادامه این همایش امیرعباس کایینی؛ مدیرعامل شرکت صنایع گلدایران مطرح کرد: افتخار این را دارم که به مدت ۲۲ سال در خدمت شرکت گلدیران هستم و فراز و نشیب‌ها را  در کنار اساتید محترم گذرانده‌ام. کارخانه‌های تولیدی ما در سال ۱۳۸۴ با صد درصد سرمایه ایرانی کارش را شروع کرد و  در آن زمان از دانش فنی شرکت ال جی استفاده می‌کردیم و کارخانه‌ها را با استانداردهای بالایی راه اندازی کردیم اما در سه چهار سال گذشته به دلیل قطع همکاری ما با شرکت ال جی به دلایل سیاسی و اقتصادی همچنان استانداردها را حفظ کرده‌ایم و طبق ارزیابی سالانه کارخانه‌ها در سطح دنیا، گلدیران بدون سرمایه گذاری ال جی به بهره برداری رسیده و حائظ رتبه‌های ممتازی از لحاظ کیفیت شده است. ضمن اینکه ممیزی شرکت ال جی بسیار سخت گیرانه بود و من مفتخرم اعلام کنم محصولات جی پلاس با تکنولوژی روز دنیا و با  وسواسی که در  کنترل کیفی دارد در حال تولید است.

نکته دیگر در خصوص بحث برند جی پلاس است که تحت پرچم شرکت گلدیران که به عنوان شرکت هلدینگ در حال فعالیت است؛ و  در انتهای تگ لاین‌هایش به “گلدیران روی خوش زندگی”؛ اشاره دارد و مردم ایران را شایسته و لایق بهترین‌ها می‌داند؛ الارغم تمام ناکامی‌ها و تحریم‌هایی که جزیی از زندگی ما است.

مدیرعامل این شرکت در ادامه گفت: در سال ۱۳۹۸ به بازار محصولات آی تی وارد شده‌ایم و یک تیم جوان و مجرب را دور هم جمع کرده‌ایم. ما در شرکت گلدیران یا وارد یک کسب و کار نمی‌شویم یا با تمام وجود وارد آن خواهیم شد.

برنامه‌ریزی کرده‌ایم که هرسال با یک گروه محصول جدید در خدمت مردم باشیم و اگر بخواهیم تنها روی محصولات قبلی تمرکز  و پافشاری کنیم نخواهیم تنوانست محصولات جدیدی تولید و نیاز بازار را فراهم کنیم و مثل خیلی از بزرگان از بازار حذف خواهیم شد.

معرفی برخی از محصولات حوزه آی تی برند جی پلاس

رضا ارمندبیشه؛ مدیر فروش و عضو هیئت مدیره شرکت تینا همراه در ادامه همایش بزرگ دولتی و سازمانی شرکت گلدیران بیان کرد: همکاری گلدیران با ال‌جی از سال ۱۳۷۶ آغاز شد؛ شرکت ال‌جی جزو پنج شرکت برتر دنیا در زمینه خدمات مشتریان است؛ شرکت گلدیران نیز بسیار از تجارب ال جی استفاده کرد و می‌توان گفت شرکت ال جی در لبه تکنولوژی قرار دارد و این همکاری اینقدر تنگاتنگ بود که باید گفت این دو شرکت از لحاظ نام و تجربه با هم پیوند خورده‌اند… همچنین گلدیران توانست از این تجارب برای استفاده از محصولات خود استفاده نماید و در حد استانداردهای جهانی محصول تولید کند. گسترش ارتباطات تجاری این دو شرکت به حدی بود که در برخی از حوزه ها فعالیت‌ها منوط به یک سازمان و یک دپارتمان نمی‌شد بنابراین تصمیم گرفته شد فعالیت‌های اصلی در شرکت های تخصصی گلدیران صورت بگیرد.

به همین منظور شرکت مشتریان گلدیران افتتاح شد؛ که همان طور که از نامش پیدا است شرکت گارانتی و خدمات پس از فروش است. شرکت لوجستیک گلدیران نیز در زمینه حمل و نقل و انبار داری فعالیت دارد و شرکت مبترکران گلدیران هم در زمینه ارائه محصولات تهویه خانگی و صنعتی فعالیت دارد. شرکت فناوران گلدیران مدیا که بنده به نمایندگی از آن در خدمت شما هستم در زمینه محصولات آی تی نیز  خدمت رسانی می‌کند.

تعدا ۱۵۰ نفر در نیمه سال استخدام شده‌اند و این روند ادامه دارد. در شروع سال  ۱۳۷۵ با تعداد ۳۳۰ پرسنل شروع به کار کردیم و در سال ۱۳۹۶ به ۳۲۰۰ نفر پرسنل رسیدیم امادر سال ۱۳۹۶ به دلیل تحریم‌ها و خروج ال‌جی از بازار ایران با یک  افت اشتغال زایی مواجه شدیم و این باعث یک خودباوری شد که با یک برند ملی به مسیر خود ادامه دهیم و این نقطه عطفی برای گلدیران بود. تاجایی که سال ۱۳۹۷ برند جی پلاس توسط گلدیران تولید و توانست میان سازمان‌ها، شرکت‌ها و خانواده‌ها محبوب شود و توانست سهم زیادی از بازار هدف خودش را به دست بیاورد. ما در گلدیران الزاما نگاه تولید محور نداریم و تمام فعالیت هایمان بر اساس تحقیقات بازار و تحقیقاتی که بر مبنای سلیقه مشتری هایمان و مصرف کننده ها صورت میگیرد پیش خواهد رفت و  تحقیقات بازار فعالیتی جدا نشدنی از سیستم کاری گلدیران است.

ارمندبیشه در معرفی  برخی از محصولات حوزه آی تی برند جی پلاس عنوان کرد: اولین تولید ما در زمینه IT، مانیتورهای اداری ۲۲ و ۲۴ اینچ بود و پس از آن در اسفندماه سال ۱۳۹۸ با توجه به نیاز بازار و مشریان اولین مانیتورهای گیمینگ جی پلاس را در سایز ۲۷ اینچ تولید کردیم و براساس تحقیقاتی که تیم مهندسی ما داشت طراحی این محصول بسیار زیبا، جذاب و در عین حال ساده انجام شد. پس از آن اولین سری از کامپیوترهای همه کاره جی پلاس در سایز ۲۴ اینچ تولید شد. در ادامه و در تیرماه سال ۱۳۹۹ بود که کی برد و موس بدون سیمِ جذاب و شکیلمان را تولید کردیم؛ اما جذاب‌ترین کالای ما در حوزه آی تی که شاید با آن غریبه هستیم، تخته هوشمند جی پلاس است که توقع نداشتیم به همچین فروشی برسد و این محصول برای مدیران و سازمان‌ها بسیار کاربردی است.

گفتنی است ؛ در پایان این مراسم نیز  از همراهان و حامیان شرکت گلدیران و برند جی پلاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.