جامع خبر(جامع نیوز):دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، در پیامی فرارسیدن سالروز گرامی داشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.   به نقل ازروابط عمومی بانک کارآفرین ، در این پیام آمده است: روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران و فعالان […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، در پیامی فرارسیدن سالروز گرامی داشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

 

به نقل ازروابط عمومی بانک کارآفرین ، در این پیام آمده است:
روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران و فعالان حوزه خبر که سمبل تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند، تبریک عرض می‌کنم و برای یکایک آنان در ایفای مسؤولیت خطیر و حساس شان آرزوی سربلندی و موفقیت روزافزون دارم.
بدون تردید تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران مستقل و آزادی که در راه اطلاع‌رسانی، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه و تنویر افکار عمومی مشقات زیادی را به جان می‌خرند، قابل‌تقدیر و ستودنی است. این قشر فرهیخته، سخت‌کوش و متعهد با اطلاع رسانی صحیح، به‌موقع و همه‌جانبه موجب افزایش آگاهی افکار عمومی می‌شوند.

امیدوارم در پرتو توکل به ذات باری‌تعالی، صاحبان اندیشه و قلم در انجام مسئولیت‌های خود بیش از گذشته موفق باشند و در راه اعتلا و توسعه همه‌جانبه کشور عزیزمان ایران گام‌های بلند و استوار بردارند و از هیچ کوششی در این خصوص فروگذار نکنند.

این روز که با ایام شهادت بزرگ‌مرد آزاده تاریخ سید وسالار شهیدان، امام حسین (ع) مصادف شده است را به‌تمامی خبرنگاران آزاد، مستقل و متعهد تبریک گفته و برای یکایک آنان آرزوی بهروزی و موفقیت دارم.