جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل گروه بهمن ضمن تسلیت شهادت امام حسین و ۷۲ یار باوفایش، روز گرامیداشت خبرنگار را طی پیامی تبریک گفت.   متن پیام به شرح ذیل است: خبرنگاران از دیرباز در رسالتی تکریم برانگیز به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز هستند. هفدهم مرداد ماه هر […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل گروه بهمن ضمن تسلیت شهادت امام حسین و ۷۲ یار باوفایش، روز گرامیداشت خبرنگار را طی پیامی تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

خبرنگاران از دیرباز در رسالتی تکریم برانگیز به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز هستند. هفدهم مرداد ماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود؛ وقایع نگارانی که آگاهی می دهند و صداقت، حقانیت نوشته هایشان است.

شما صاحبان قلم در عرصه رسانه ها و خبرگزاری ها، شایسته آگاهی رسانی هستید، زیرا که صادقانه نوشته اید و در این مسیر واژه ها کاشته اید و آگاهی برداشت کرده اید و دیده ها راوسعت داده اید.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت امام حسین و ۷۲ یار باوفایش، روز خبرنگار را گرامی می‌دارم و با سلام و درود بر شهید والامقام، محمود صارمی و همه خبرنگاران آزاده عالم، برای عزیزان خبرنگار آرزوی توفیق فراوان و صبر در برابر سختی‌های این شغل ارزشمند دارم.