جامع خبر(جامع نیوز):بانک پاسارگاد در نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، ضمن کسب موفقیت در تمام بخش‌های نظرسنجی، رتبه نخست بانک محبوب را در گروه “خدمات بانکداری حضوری” از آن خود کرد.   به نقل از راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک با اتکا بر فرهنگ غنی پاسارگادی و […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک پاسارگاد در نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، ضمن کسب موفقیت در تمام بخش‌های نظرسنجی، رتبه نخست بانک محبوب را در گروه “خدمات بانکداری حضوری” از آن خود کرد.

 

به نقل از راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک با اتکا بر فرهنگ غنی پاسارگادی و توجه مستمر بر شناسایی و رفع نیاز مشتریان نظام بانکی و با تکیه بر دانش جوانان کشورمان، همواره در راستای کمک به توسعه کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، آموزشی و… اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است. بانک پاسارگاد با گذر از شعار “حق با مشتری است” و عینیت بخشیدن به باور “مشتری ذات بانک است” توانسته در ارائه خدمات گسترده بانکی موفق عمل کند و رضایت و احترام به مشتریان را همواره سرلوحه کار خود قرار دهد. کسب رتبه نخست” خدمات بانکی حضوری” به انتخاب مردم عزیز کشورمان و مخاطبین محترم نظام بانکی، نشان از اعتماد و رضایت قلبی مشتریان از خدمات این بانک دارد.

جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان که هرساله توسط انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان به صورت نظرسنجی عمومی برگزار می‌گردد، در سال جاری نیز طبق روال هشت سال گذشته، انتخاب برند محبوب را به عهده مخاطبان و استفاده‌کنندگان کالاها و خدمات گذاشت و بدین ترتیب، مصرف‌کنندگان بر اساس تجربه دریافت خدمات و استفاده از محصولات نسبت به درج نظرات خود در مورد نام‌های تجاری اقدام کردند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که در تاریخ ۱۱اَمرداد۱۴۰۱ در محل سالن همایش‌های صداوسیما برگزار گردید، بانک پاسارگاد ضمن کسب رتبه اول در گروه‌های همراه بانک، بانکداری اینترنتی و اپلیکیشن‌های پرداخت (پی‌پاد)، در بخش “خدمات بانکداری حضوری” نیز موفق به کسب جایگاه محبوب‌ترین نام تجاری گردید.