جامع خبر(جامع نیوز):شرکت تامین سرمایه تمدن با هدف تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط و دانش بنیان برای ششمین بار سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد را برای تامین سرمایه تکمیل طرح تصفیه خانه آب شرب راه اندازی کرد. به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه تمدن، امروز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱، عرضه گواهی […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت تامین سرمایه تمدن با هدف تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط و دانش بنیان برای ششمین بار سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد را برای تامین سرمایه تکمیل طرح تصفیه خانه آب شرب راه اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه تمدن، امروز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱، عرضه گواهی های شراکت مربوط به تکمیل طرح تصفیه خانه آب شرب بر روی سکوی تامین مالی جمعی به آدرس www.ibcrowd.ir به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال صورت میگیرد.
این یک فرصت سرمایه گذاری یکساله با نرخ سود علی الحساب ۲۳.۵ درصد و با پرداخت سود بصورت ماهیانه و پرداخت اصل سرمایه گذاری در سررسید (انتهای دوره سرمایه گذاری)، به مدت محدود ۱۴ روز جهت سرمایه گذاری در سکوی IBCROWD در دسترس عموم قرار گرفت.
سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی که تمایل به کسب سودی بالاتر از فرصت های سرمایه گذاری درآمد ثابت و سپرده بانکی دارند می توانند در این فرصت سرمایه گذاری سهیم شوند. لازم به ذکر است گواهی های شراکت معاف از مالیات هستند.
تامین سرمایه تمدن جهت پوشش ریسک های تامین مالی جمعی، ضمانت نامه تعهد پرداخت بانکی برابر اصل و فرع مبلغ تامین مالی و چک تضمین برابر اصل و فرع مبلغ تأمین مالی را پس از موفقیت کمپین از متقاضی اخذ می نماید.
شایان ذکر است تامین سرمایه تمدن دی ماه سال گذشته برای اولین بار در بازار سرمایه کشور اقدام به تامین مالی جمعی شرکت دارو سازی پارس حیان به ارزش یکصد میلیارد ریال کرد که با استقبال بی نظیر سرمایه گذاران در کمتر از ۲ ساعت تامین مالی شرکت صورت پذیرفت.
بنابر این گزارش، تامین مالی جمعی یکی از خدمات جدید شرکت تأمین سرمایه تمدن در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با مدت و سقف سرمایه گذاری محدود است.  این فرایند از طریق انتشار و فروش گواهی های الکترونیکی تحت عنوان گواهی شراکت انجام می‌گیرد، بدین صورت که جهت تامین مالی طرح اقدام به فراخوان جمع آوری وجوه در یک دوره زمانی مشخص می نماید و اشخاص حقیقی یا حقوقی تامین کننده منابع مالی می توانند نسبت به خرید گواهی های شراکت در دوره فراخوان اقدام  نمایند.
تامین مالی از این روش برای شرکت‌های سهامی عام پذیرفته شده در بازارهای بورس و فرابورس منع شده است تا رقابت صرفا برای تامین مالی شرکت‌های سهامی خاص صورت پذیرد.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به پلتفرم تامین مالی جمعی ای بی کراد به نشانی www.ibcrowd.ir مراجعه نمایند.